Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Υπέροχες Τηγανίτες Σοκολάτας

Ένα υπέροχο Κυριακάτικο πρωινό ή ένα εξαιρετικό κέρασμα για τους μικρούς και μεγάλους λάτρεις της τηγανίτας αλλά και της σοκολάτας!
Υπέροχες σοκολατένιες μπουκιές που μας θυμίζουν γευστικά το δημοφιλές τιραμισού και οπτικά υπόσχονται αρμονικά συνταιριασμένες γεύσεις.
Να είστε σίγουροι ότι κανείς δεν θα τους αντισταθεί!
Δοκιμάστε τις και θα τις αγαπήσετε!




 Τα Υλικά
(Για 10 περίπου τηγανίτες)

2 φλιτζάνια αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
4-5 κουταλιές άγλυκο κακάο, σκόνη
3 κουταλιές καστανή ζάχαρη ή και περισσότερες
2  μεγάλα αυγά
2 φλιτζάνια φρέσκο γάλα
1 φακελάκι βανίλια –ζάχαρη με άρωμα πορτοκαλιού
50γραμ. βούτυρο

Για το σερβίρισμα
2 κουταλιές άχνη ζάχαρη
2 κουταλιές σκόνη κακάο
250γραμ. τυρί Μασκαρπόνε
Γλυκό κουταλιού βύσσινο ή σταφύλι

Οδηγίες

Μέσα σ’ ένα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι και το κακάο και τα αναμειγνύουμε πολύ καλά. Προσθέτουμε και τη βανίλια και ανακατεύουμε.

Σ’ ένα άλλο μπολ ρίχνουμε τα αυγά και τα χτυπάμε λίγο με το σύρμα. Προσθέτουμε και το γάλα και τμηματικά το αλεύρι και ανακατεύουμε, μέχρι να σχηματιστεί ένας ομοιόμορφος χυλός με μέτρια πυκνότητα.

Ζεσταίνουμε ένα αντικολλητικό τηγάνι και το αλείφουμε με λίγο βούτυρο. Ρίχνουμε ¼ του φλιτζανιού χυλό και κινούμε το τηγάνι, για να απλωθεί ο χυλός. (Πιο αναλυτικά εδώ).





Ψήνουμε τις τηγανίτες 2-3 λεπτά από τη μία πλευρά και τις γυρίζουμε από την άλλη. Τις ψημένες τις διατηρούμε ζεστές, μέχρι να τελειώσει όλος ο χυλός.








Γεμίζουμε τις τηγανίτες ανοιχτές με τυρί Μασκαρπόνε και μία κουταλιά γλυκό κουταλιού και τις διπλώνουμε.







Τις σερβίρουμε πασπαλισμένες με λίγο κακάο και ζάχαρη άχνη.



Είναι απόλαυση! Καλή επιτυχία!

28 σχόλια:

  1. Κυριακή πρωί.... ζημιά μου έκανες!! <3

    φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα, Ζαχαρούλα!
      Να φας μόνο μία, για νατις δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  2. Τηγανίτες σπιτικής αγάπης και ανάγκη είσπραξης θαλπωρής από μία εποχή που πολύ βιαστικά και απαιτητικά γλίστρησε κάτω από την πόρτα μας.Κύλησε,απλώθηκε και κατακυρίευσε τον χώρο μας,έτσι ακριβώς όπως θα έκανε η ευωδιά της σοκολατένιας τηγανίτας με την πλουσιοπάροχη γέμιση.Αυτή που πρόκειται να μας καλοκαρδίσει με τη γεύση της,να μας προκαλέσει με την θελκτική της όψη και να μας εκπλήξει με την πρωτοτυπία της.
    Το χορταστικό τούτο μισοφέγγαρο της απόλαυσης με την καλαίσθητη τριχρωμία ,υπόσχεται όμορφες στιγμές.Δηλώνει δυναμικά την ευαισθησία της λεπτής αλλά ολοκληρωμένης γεύσης.Προκαλεί τη μέρα να ξημερώνει δύο φορές για την επανάληψη.Το πρωινό γεύμα στο σπίτι, πια δεν θα γίνεται στο ΄΄πόδι΄΄,αλλά θα αποτελεί ιεροτελεστία .
    Καλό απόγευμα Ελένη μου!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα Φωτεινή μου!
      Τι όμορφα που σχολιάζεις πάντα αλλά εκείνο το "προκαλεί τη μέρα να ξημερώσει δύο φορές" είναι ανεπανάληπτο!
      Το έχω ξαναπεί, αισθάνομαι πολύ τυχερή που με σχολιάζεις!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τις τηγανίτες!!! Δείχνουν θεσπέσιες!!! Θα τις δοκιμάσω άμεσα!!! Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τις λατρεύεις, Σπυριδούλα μου να δοκιμάσεις και τις σοκολατένιες!
      Είναι υπέροχες, όπως δείχνουν!
      Καλή εβδομάδα και καλό μεσημέρι1
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Tι γευστικός πειρασμός για να ξεκινήσει γλυκά το πρωινό μας!
    Υπέροχες, λαχταριστές τηγανίτες!
    Φιλιά Ελένη μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πειρασμός, Έλενά μου, δεν τους αντιστέκεσαι!
      Είναι πανεύκολες, νοστιμότατες με μια φανταστική γεύση!
      Μακάρι να μπορούσα να σε κεράσω!
      Καλή εβδομάδα!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  5. Πεντανόστιμες οι τηγανίτες σου Ελένη μου... και μετά τη λαχτάρα του Σαββατοκύριακου είναι ό,τι καλύτερο για μένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό τι πρέπει για να γλυκαθείς, Κικη μου, και να ξεχάσεις τη λαχτάρα σου!
      "Τέλος καλό, όλα καλά!"
      Καλή εβδομάδα, ήρεμη και γλυκιά!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πωπω ..τέλειες φαινονται και με βυσινο,τι γλυκο ξεκινημα Κυριακης!!!!!!!!!!!!!! μπραβο Ελενα,πολυ νοστιμες φαίνονται ,φιλια καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νέλη μου, είναι τέλειες και για την κυριακή αλλά και για όλη την εβδομάδα!
      Αρκεί να υπάρχει χρόνος.
      Καλή εβδομάδα και καλό απόγευμα!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Καλή εβδομάδα Ελένη μου!
    Η πρόταση σου δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο νομίζω!
    Γλυκάκι που αρέσει σε μικρούς και μεγάλους, ότι πρέπει για τον απογευματινό μου καφεδάκο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα να έχουμε, Ερμιόνη μου!
      Εύχομαι, όταν τις δοκιμάσεις, να αρέσουν και στην Ιφιγένεια! Θα το χαρώ πολύ!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πράγματι λαχταριστή γεύση από το αγαπημένο μου τιραμισού!
    Υπέροχες, σοκολατένιες τηγανίτες μάς προσφέρεις εδώ Ελένη μου.
    Είναι αγαπημένο μου γλυκάκι και με το μασκαρπόνε αλλά και το τατς με το βύσσινο γίνονται ακαταμάχητες!

    Καλη εβδομάδα Ελένη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ζαμπία μου!
      Έγιναν καταπληκτικές και άρεσαν πολύ. Μακάρι να μπορούσα να σου προσφέρω να τις δοκιμάσεις,
      αφού τα υλικά τους σου αρέσουν! Ίσως μπορέσω στο μέλλον . . .
      Καλό σου βράδυ1
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. °º °º✿✿
    º✿

    Que delícia !!!!
    Bom início de semana semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♫ ¸.•°♫♫♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω!!! ......και με μασκαρπόνε.....και με βύσσινο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαχταριστές οι τηγανίτες σοκολάτας με το δροσερό μασκαρπόνε και το αρωματικό βύσσινο!!!!
    Σπιτικό, αγαπισιάρικο πρωινό! Μόνο κάποιος μερακλής που αγαπάει προσφέρει τέτοιο πρωινό!
    Πολλά φιλάκια και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το είδα κι εγώ, Αγγελική μου, ιδιαίτερο και μερακλήδικο πρωινό!
      Έγιναν νοστιμότατες αλλά και χάρμα οφθαλμών!
      Να περνάς όμορφα στο Παρίσι. Περιμένω νέα!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Ελένη!!!!
    Σκίζεις σήμερα!
    Τι να πω?? Δεν θέλω να πω! Θέλω να φάω!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Κι εγώ θέλω πολύ να σε κεράσω, Χρυσαυγή μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Τι λες καλή μου κυρία!!!
    Με ξελίγωσες πρωί-πρωί και εκείνο το βυσσινάκι είναι μεγάλος πειρασμός πάνω στο κρεμώδες τυρί.
    Άξια..πανάξια καλή μου Ελένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Πηνελόπη μου! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τον έπεινο, φίλη μου!
      Το βυσσινάκι έδεσε καταπληκτικά με τη σοκολάτα και το τυρί, τους έδωσε μια εξαιρετική γεύση!
      Έκανε και τις τηγανίνες ελκυστικές!

      Καλό σας βράδυ! Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Καλέ, τι πειρασμός είναι αυτός; Πώς να μην κατρακυλήσω στην αμαρτία όταν βλέπω τέτοιες λιχουδιές μπροστά μου; Ευτυχώς που μας χωρίζει και η οθόνη του υπολογιστή... ;-)
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Αναστασία!
      Όντως ήταν πειρασμός, οπτικός αλλά και γευστικός!
      Νομίζω ότι για μια φορά μπορείς να ενδώσεις! Τι λες;
      Φιλάκια

      Διαγραφή