Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Τρουφάκια με Κέικ Σοκολάτας και Ινδοκάρυδο

Το καλοκαίρι όλοι λατρεύουν τα παγωτά και ιδιαίτερα τα σπιτικά ή τα αφράτα Γλυκά Ψυγείου! Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί έτσι του προσφέρονται με τις κρεμμώδεις στρώσεις τους, φρουτένια και λαχταριστά!
Δεν νομίζω, όμως, σε μια σοκολατένια μπουκίτσα, ένα ευπαρουσίαστο Τρουφάκι με σοκολατένια ή πολύχρωμη επικάλυψη! Είναι σίγουρη ότι θα το καλοδεχόταν και δεν θα σταματούσε μόνο στο ένα!
Καλό είναι να έχουμε στο ψυγείο μας αυτές τις λαχταριστές και νοστιμότατες μπουκίτσες με φαντασία, φτιαγμένες από εμάς με φαντασία και επιμέλεια, και μάλιστα χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένα υλικά, όπως ένα Κέικ Σοκολάτας, που θα τα και αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο!
Αυτά τα τρουφάκια που σας προτείνω γίνονται γρήγορα και πανεύκολα! Δοκιμάστε τα!


 Τα Υλικά
(Για 15-20 κομμάτια)

Για τα Τρουφάκια
2 φλιτζάνια τριμμένο κέικ σοκολάτας
1φλιτζάνι τριμμένο Ινδοκάρυδο
1 φλιτζάνι ζαχαρούχο γάλα
1 σφηνάκι λικέρ της αρεσκείας σας
Χαρτάκια για τρουφάκια

Για την επικάλυψη
Σοκολάτα κουβερτούρα
1 κουταλιά φρέσκο βούτυρο
1 κάψουλα με διακοσμητικές καρδούλες (Art & Deco, από το Σ/Μ)
 ή
1 φλιτζάνι σοκολατένια ή πολύχρωμη τρούφα
Λίγο επί πλέον λικέρ

Οδηγίες


Βάζουμε όλα τα υλικά για τα τρουφάκια μέσα σε ένα μπολ και τα ανακατεύουμε απαλά, να ομογενοποιηθούν.
Αδειάζουμε την τρούφα μέσα σε ένα ρηχό πιάτο.
Παίρνουμε ποσότητα από το μείγμα, βρέχουμε τις παλάμες μας με λίγο λικέρ και πλάθουμε μπαλάκια.
Τα κυλάμε στην τρούφα, τα βάζουμε μέσα σε ειδικά χαρτάκια και τα αφήνουμε στο ψυγείο, για να σφίξουν.



Πριν τα σερβίρουμε, τα αφήνουμε λίγο εκτός ψυγείου, να μαλακώσουν λίγο.



Με σοκολατένια επικάλυψη

Πλάθουμε τα τρουφάκια, χωρίς να βάλουμε τρούφα και τα φυλάμε στο ψυγείο.





Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν Μαρί, μαζί με το βούτυρο.
Βουτάμε λίγα-λίγα τα τρουφάκια μέσα στην λιωμένη κουβερτούρα, τα καλύπτουμε απ΄ όλες τις πλευρές και τα βγάζουμε να στραγγίσουν πάνω σε συρμάτινη βάση.









Πασπαλίζουμε με πολύχρωμες καρδούλες. Όταν σταθεροποιηθεί η σοκολάτα, τα βάζουμε μέσα σε χαρτάκια και τα φυλάμε στο ψυγείο.






Πριν τα σερβίρουμε τα αφήνουμε μερικά λεπτά εκτός ψυγείου.



Καλή επιτυχία!

18 σχόλια:

  1. Μικρή αλλά συγκεντρωτική,ουσιώδης και μαγευτική,πλούσια και δυναμική.Η απόλυτη γεύση! Σε μια μικροσκοπική μπουκιά με κυρίαρχο υλικό την αγαπημένη σοκολάτα.Η απόλαυση σε συσκευασία σφαίρας,η νοστιμιά καμουφλαρισμένη από πολύχρωμη τρούφα και ο πλούτος της σοκολάτας, κεντημένος από καρδούλες που αντικατοπτρίζουν την εγγύηση της αιώνιας αγάπης στη μαύρη θεά.
    Μικρά γλυκάκια,μεγάλες προσδοκίες,ανύπαρκτη υπομονή και αντίσταση.Παράδοση εξ ολοκλήρου στην αργή και σαγηνευτική εμπειρία της σοκολατένιας τέρψης.
    Καλό μήνα γλυκιά μου Ελένη!Καλή αρχή με φθινοπωρινό αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα λες πολύ όμορφα, Φωτεινή μου!
      Εκείνο όμως το "εγγύηση αιώνιας αγάπης στη μαύρη θεά!" είναι καταπληκτικό! Πόυ να το φανταστώ, όταν σκόρπιζα τις καρδούλες!
      Δεν μένει να πω εγώ τίποτα περισσότερο!

      Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή μου φίλη, και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Μμμμμμμμμμμ!!! Φαίνονται υπέροχα!!! Μπράβο Ελένη υποδέχθηκες πολύ γλυκά το φθινόπωρο!!!
    Καλό φθινόπωρο, με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Κική μου!
      Είπα να γλυκαθούμε όλοι για το καλό!
      Καλό φθινόπωρο και καλή νέα σχολική χρονιά!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  3. Eύκολα τρουφάκι, που γίνονται γρήγορα και τρώγονται ακόμα πιο γρήγορα!
    Και πολύ ευπαρουσίαστα Ελένη μου!
    Φιλάκια, καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά, Έλενα, τα περί ταχύτητας στην παρασκευή αλλά και την κατανάλωση!
      Γίνονται νοστιμότατα και πολύ δελεαστικά!
      Καλό μήνα να έχουμε και καλό φθινόπωρο!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Ωραία συνταγή,εγω θα αφαιρέσω το ινδοκαρυδο μονο γιατι το εχω ξαναπει δεν μπορω καθολου τη γευση του,αλλιως φαινονται τελεια,καλο μηναααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν σου αρέσει το Ινδοκάρυδο πρέπει να προσθέσεις καρύδι ή αμύγδαλο για να πήξει το μείγμα. Βέβαια η γεύση θα είναι διαφορετική.
      Καλό μήνα, Μάρθα μου!

      Διαγραφή
  5. Νόστιμα και πανέμορφα και σού λύνουν τα χέρια με επισκέπτες όταν τα'χεις στο ψυγείο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά, Μάρθα μου, για τους επισκέπτες λέμε ότι τα φτιάχνουμε αλλά μόνο αυτοί δεν τα καταναλώνουν! Μεγάλος πειρασμός!
      Καλά να είσαι!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Σεπτέμβρη Ελένη μου!

    Τα τρουφάκια σου είναι τόσο όμορφα και δελεαστικά!
    Τέλεια για να τα επιθυμήσουν τα μικρά αλλά και τα κάπως μεγαλύτερα...παιδιά! :)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα, Ζαμπία μου, με υγεία και ηρεμία!
      Οι μικρές αυτές μπουκίτσες μας ξεγελάνε, μικρούς και μεγάλους, και χάνουμε τον αριθμό!
      Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο, δεν νομίζεις;

      Καλό σου απόγευμα!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Πανεύκολα και πεντανόστιμα!
    Ιδανικά για την αξιοποίηση του κέικ που μπορεί να περίσσεψε και αφού έχουν και ζαχαρούχο γάλα θα είναι σούπερ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μας ήλθες, Ερμιόνη μου! Καλό φθινόπωρο!
      Νομίζω ότι στις μέρες μας η ανακύκλωση υλικών επιβάλλεται!
      Το γάλα παίζει καθοριστικό ρόλο στην ομογενοποίηση των υλικών αλλά και στη νοστιμιά του κεράσματος!
      Πολλά φιλάκια, καλή μου!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο Ελένη μου. Τα τρουφάκια σου σκέτος πειρασμός για μικρούς και μεγάλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σ' εσένα, Κατερίνα μου!
      Πειρασμός, όντως, είναι τα τρουφάκια, γλυκός και σοκολατένιος!
      Καλό απόγευμα

      Διαγραφή
  9. Ωραίο κέρασμα Ελένη μου.
    Σε κάνει να θες να φας 3-4 στην καθησιά σου :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, Πηνελόπη μου, είναι πολύ νόστιμα και δεν μπορεί κανείς να σταματήσει στο ένα!
      Μία λύση είναι να τα κεράσουμε όλα!
      Φιλιά

      Διαγραφή