Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Γλυκό Ψυγείου με Ζελέ, Κεράσια και Γιαούρτι - Jelly Sweet with Cherries and Yogurt

Ένα πανεύκολο γλυκάκι, ιδανικό για αρχάριες, με χρώμα ρόδινο και κόκκινο άλικο, άκρως καλοκαιρινό, πολύ δροσερό, αγαπημένο μικρών και μεγάλων!
Συνδυάζει τα τραγανά φρέσκα κεράσια με την απαλή υφή μιας παγωμένης κρέμας. Είναι ένα ευπρόσδεκτο κέρασμα, δίχρωμο και εντυπωσιακό, υγιεινό και διαιτητικό!
Απολαύστε το ή κεράστε το!



Τα Υλικά

2 κεσεδάκια στραγγιστό γιαούρτι των 200γραμ με 2% λιπαρά
2 φακελάκια ζελέ κεράσι
(Νερό ζεστό και κρύο)
½ κιλό κεράσια, χωρίς τα κουκούτσια, κομμένα στη μέση
3 κουταλιές ζάχαρη (προαιρετικά)

Οδηγίες

Ετοιμάζουμε το ζελέ κεράσι, ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία. Προσθέτουμε τη ζάχαρη και ανακατεύουμε. Το αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει.

Πλένουμε καλά και στραγγίζουμε τα κεράσια. Με το ειδικό εργαλείο αφαιρούμε τα κουκούτσια και τα κόβουμε στη μέση.




Ρίχνουμε τα κεράσια μέσα σε μια φόρμα της αρεσκείας μας και τους προσθέτουμε το μισό ζελέ. Βάζουμε τη φόρμα στο ψυγείο, μέχρι να σταθεροποιηθεί το ζελέ.








Στο υπόλοιπο ζελέ προσθέτουμε λίγο-λίγο το γιαούρτι και χτυπάμε με το σύρμα ή το μίξερ χειρός, μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά και να έχουμε ένα ρόδινο μείγμα. Το αφήνουμε στην άκρη να περιμένει εκτός ψυγείου.
Όταν βεβαιωθούμε ότι το ζελέ με τα κεράσια έχει πήξει, βγάζουμε τη φόρμα από το ψυγείο και προσθέτουμε σιγά-σιγά με μία κουτάλα το μείγμα με το γιαούρτι. 
Αν το προσθέσουμε όλο μαζί, θα «σπάσει» το ζελέ με τα κεράσια και το νέο ζελέ θα φτάσει μέχρι τη βάση της φόρμας. Αν συμβεί αυτό, το γλυκό μας δεν θα είναι εμφανίσιμο!
Σκεπάζουμε τη φόρμα με αντικολλητική μεμβράνη και τη βάζουμε αρκετές ώρες στο ψυγείο (τουλάχιστον 5-6 ώρες).
Όταν θέλουμε να το σερβίρουμε, βάζουμε τη φόρμα για μερικά λεπτά μέσα σε ένα μπολ με ζεστό νερό-προσοχή: να μην πάει νερό στο ζελέ. Θα δούμε το ζελέ να έχει ξεκολλήσει από τη φόρμα.
Σκεπάζουμε τη φόρμα με μία πιατέλα, κρατάμε τα δύο σκεύη σταθερά με τις παλάμες μας και αναποδογυρίζουμε.


Κόβουμε το γλυκό και το απολαμβάνουμε!


Καλή επιτυχία.


TIPS
  • Μπορούμε να μοιράσουμε το γλυκό απ’ αρχής μέσα σε ατομικά μπολάκια.
  • Αν θέλουμε κάνουμε το γλυκό μας τρίχρωμο: αφού πήξει το ζελέ με το γιαούρτι, προσθέτουμε δύο δόσεις κρέμας ζαχαροπλαστικής που θα φτιάξουμε με δύο φακέλους κρέμας σε σκόνη και 800 ml γάλα (ακολουθούμε τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία της κρέμας). Μπροσθέτουμε στην κρέμα και λίγα θριμματισμένα μπισκότα.
  • Πριν προσθέσουμε την κρέμα, την αφήνουμε να κρυώσει αρκετά, ανακατεύοντας συνεχώς, να μην κάνει κρούστα.

30 σχόλια:

  1. Δροσερό το γλυκάκι σου, Ελένη! Το ζήλεψα! Με αυτήν την ζέστη που επιμένει και θα κρατήσει μέχρι την Δευτέρα, όπως λένε, είναι το καλύτερο!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστως, σε κερνάω, Ειρήνη μου, για να δροσιστείς!
      Καλή σου μέρα.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Είσαι φανταστική, το έχω ξαναπεί.....αξεπέραστη!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Να συμπληρώσω εγώ, εύκολο και νόστιμο πολύ!
      Καλή σου μέρα, Πέπη!

      Διαγραφή
  4. Δροσερό γλυκάκι και ό,τι καλύτερο για την εποχή... το λατρεύω!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πολύ αγαπημένο!
      Σ' ευχαριστώ, Κική μου!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  5. Ομορφο και δροσερο το γλυκακι σου Ελενη μου!
    Οτι πρεπει για την ζεστη που πλακωσε!
    Καλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την εποχή τα παγωτά και τα γλυκά ψυγείου είναι τα αγαπημένα μας!
      Μας δροσίζουν και μας ευχαριστούν!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Ελενάκι μου το γλυκάκι σου είναι τόσο όμορφο εμφανισιακά, όσο και γευστικά είμαι σίγουρη!
    Ενα δροσερό γλυκάκι, που θα μας βοηθήσει να αντέξουμε τις ζέστες που ήδη ξεκίνησαν στην Ελλάδα!!
    Φιλιά, καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Έλενά μου!
      Καλό τριήμερο, χαρούμενο και ξεκούραστο!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Δεν προλαβαίνω να σημειώνω τα γλυκά σου βρε Ελένη :)
    Τι δροσερό και όμορφο που είναι και αυτό!
    Να δω πότε θα τα κάνω όλα αυτά τα ωραία που μας παρουσιάζεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμάς πολύ, Ερμιόνη μου, που εμπιστεύεσαι τις συνταγές μου! Να είσαι καλά.
      Κι εγώ έχω κρατήσει πολλές δικές σου συνταγές και θα τις δοκιμάσω.
      Ειδικά τα μπισκότα σου τα έχω λατρεύσει.

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Εύκολο, νόστιμο, εμφανίσιμο! Τι άλλο θέλει κανείς από ένα γλυκάκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο είναι Ελένη μου μου αρέσει πάρα πολύ!
    Φιλάκια καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ αγαπημένο, Έρη μου, και καλοκαιρινό.
      Όλοι έχουν μια σχετική συνταγή!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Ελενάκι μου το απόλυτο καλοκαιρινό γλυκό που θα τρελάνει κόσμο!!συγχαρητήρια και για το food presentation!!καλό τριήμερο και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Kate! Πρέπει να προσέχουμε και την παρουσίαση, γιατί έτσι αναδεικνέται ό τι φτιάχνουμε.
      Καλό τριήμερο, χαρούμενο και ... θαλασσινό!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Υπέροχο γλυκάκι που το φτιάχνω κι εγώ αρκετά συχνά!
    Καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αυτό το γλυκάκι είναι πολύ δημοφιλές!
      Καλό τριήμερο, Marie-Anne!

      Διαγραφή
  12. Πω πω τι δροσερό και εμφανίσιμο ,πως θα ήθελα ενα κομματάκι τωρα με τη ζέστη,είναι εύκολο θα το δοκιμάσω ,καλη Κυριακή φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολο, αρκεί να περιμένεις να πήξει καλά κάθε ζελέ.
      Έτσι το γλυκό αποκτά ωραία εμφάνιση.

      Καλή σου μέρα.

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετικό, εύκολο και πολύ δροσιστικό γλυκάκι! Μ' αρέσει και η δίχρωμη και η τρίχρωμη εκδοχή του! Μπράβο, Ελενάκι!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ συνηθίζω και τις δύο εκδοχές και μας αρέσουν.
      Σ' ευχαριστώ πολύ, Αναστασία μου!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Πανέμορφο, λαχταριστό και το καταλληλότερο για καλοκαιρινές σούπερ γεύσεις!

    Φιλάκια Ελένη μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή μου φίλη!
      Κερνάω εύκολο και δροσερό γλυκάκι!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητηρια το εκανα πανευκολο δροσερο υπεροχο και λαιτ ευχαριστουμε φωτο δεν προλαβα να βγαλω θα το ξανακανω συντομα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια υπέροχο δροσερό λαιτ οτι πρέπει για τώρα τοκαλοκαιράκι ευχαριστούμε για την συνταγούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή