Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Χαλβάς Ψυγείου με Σοκολάτα

Ένας χαλβάς διαφορετικός, με απλά υλικά, μια δροσερή σοκολατένια υπόσχεση, με την υφή μιας mousseΕτοιμάζεται γρήγορα και εύκολα. Είναι μια ιδανική πρόταση για επιδόρπιο μετά από ένα πλούσιο γεύμα ή δείπνο. 
Εύκολη και οικονομική λύση για ένα γλυκάκι που θα ενθουσιάσει μικρούς και μεγάλους. Χρειάζεται μόνο λίγες ώρες στο ψυγείο και σερβίρεται λαχταριστός!
Δοκιμάστε τον και θα σας καταπλήξει!




Τα Υλικά
(Για 12 φορμάκια)

1 λίτρο φρέσκο γάλα 2%
100γραμ. καστανή ζάχαρη
150γραμ. ψιλό σιμιγδάλι
1 σφηνάκι λικέρ της αρεσκείας σας ή ένα καψουλάκι βανίλιας
300γραμ. σοκολάτα κουβερτούρα, σπασμένη σε μικρά κομμάτια

Επί πλέον
12 χάρτινα φορμάκια για muffins
Σιρόπι σοκολάτας
Τριμμένη λευκή σοκολάτα

Οδηγίες



Ζεσταίνουμε το γάλα σε μια κατσαρόλα, μαζί με τη ζάχαρη, πάνω σε μέτρια φωτιά και ανακατεύουμε καλά με το σύρμα των αυγών.
Λίγο πριν το γάλα πάρει  βράση, ρίχνουμε το σιμιγδάλι, σαν βροχή, ανακατεύοντας ζωηρά με το σύρμα, για να μην κολλήσει.
Χαμηλώνουμε τη φωτιά και συνεχίζουμε το βράσιμο, ανακατεύοντας συνεχώς, μέχρι να πήξει ο χαλβάς.

Το μείγμα μας δεν θα είναι τόσο πηχτό, όσο στον κλασικό χαλβά με σιμιγδάλι, αλλά θα γίνει μια αρκετά πηχτή κρέμα.





Αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά, προσθέτουμε το λικέρ ή τη βανίλια και την τριμμένη σοκολάτα και ανακατεύουμε με το σύρμα ή με μια σπάτουλα, μέχρι η σοκολάτα να λιώσει εντελώς.









Βάζουμε χάρτινα φορμάκια για μάφινς μέσα σε ένα μαφινοταψάκι και τα γεμίζουμε με το μείγμα του χαλβά, ισιώνοντας την επιφάνειά τους.
Τα αφήνουμε έξω από το ψυγείο, μέχρι να πέσει η θερμοκρασία τους.





Κατόπιν τα σκεπάζουμε με πλαστική μεμβράνη και τα βάζουμε για 4-5 ώρες στο ψυγείο.
Πριν τα σερβίρουμε, αφαιρούμε το χάρτινο φορμάκι, προσθέτουμε σιρόπι σοκολάτας και πασπαλίζουμε με τρίμμα λευκής σοκολάτας.


Τα σερβίρουμε και τα απολαμβάνουμε!
( Η συνταγή με λίγες αλλαγές είναι από εδώ).

20 σχόλια:

  1. Μία πιο μοντέρνα εκδοχή ενός κατά βάση παραδοσιακού γλυκίσματος.Χωρίς να χάνει καθόλου τα βασικά χαρακτηριστικά του,μεταμορφώνεται σε ένα δροσερό γλύκισμα,με επιπλέον νότες σοκολάτας.Απαλή υφή με διακριτικά αρώματα,σερβιρισμένο άψογα για την τέρψη και των οφθαλμών,μια μικρή χαρά που ξαφνιάζει ευχάριστα!
    Για μένα που ο παραδοσιακός χαλβάς αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα μου νηστίσισμα γλυκά,αυτή εκδοχή μου αρέσει πολύ!΄
    Καλό Σαββατοκύριακο Ελένη μου!!!Δρόσισε σε σας κάπως???
    Φιλια πολλά,πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Φωτεινή μου!
      Όντως μια μοντέρνα εκδοχή του παραδοσιακού χαλβά, σοκολατένια και ευπαρουσίαστη.
      Μας άρεσε πάρα πολύ και σας την πρότεινα!
      Περιμένω τα δικά σας σχόλια, όταν τη δοκιμάσετε.

      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία πρόταση!
    Μου αρέσει τόσο η υφή του όσο και η εμφάνιση!
    Και φυσικά το γεγονός ότι είναι σοκολατένιος!
    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η υφή του και η εμφάνισή του είναι εξαιρετική, Ερμιόνη μου!
      Και φυσικά πολύ σοκολατένιος!
      Αν σκεπαστεί με πλαστική μεμβράνη μέσα στο ψυγείο, διατηρείται φρέσκος και τις επόμενες δύο μέρες!

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Ωραία εκδοχή και πολύ μοντέρνα!!!! Πρέπει να είναι νοστιμότατος!!!!
    Καλή Κυριακή!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Κική μου!
      Προτείνω να τον δοκιμάσεις! Επειδή είναι σοκολατένιος, θα αρέσει πολύ και στις μικρές.
      Καλό σου βράδυ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Μια ακόμη εντυπωσιακή "χαλβαδένια" πρότασή σου Ελενάκι!
    Δείχνει εξαιρετικός ο σοκολατένιος χαλβάς σου!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι, Έλενά μου, που σου άρεσε!
      Είναι ιδανικός για μικρά αλλά και μεγάλα παιδιά που αγαπούν τη σοκολάτα!
      Καλό βράδυ!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Όμορφος και διαφορετικός ο χαλβάς που μας προτείνεις Ελένη, στη φωτογραφία φαίνεται σαν κεκάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ νόστιμος, Κατερίνα μου!
      Νομίζω ότι θα σας αρέσει, όταν τον δοκιμάστε.
      Η εμφάνισή του θυμίζει cup cakes, γιατί τον έβαλα στα συγκεκριμένα χαρτάκια.

      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Ωραιοοοο! Δροσερος και σοκολατενιος. Δεν ξερω αν ειναι ποιο κοντα σε μους η σε χαλβα. Αυτο που ξερω ειναι οτι θελω να τον φαω!!!

    Σε φιλω Ελενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Χρυσαυγή μου!
      Ως προς την υφή του είναι πιο κοντά σε μους.
      Τι να πω τώρα που τελείωσε; Την επομένη φορά . . .

      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Φοβερός φαίνεται,πρέπει να είναι πολύ νόστιμος,μπράβο Ελένη,και απο εμφάνιση εντυπωσιακος.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή μου Νέλη!
      Είναι και πανεύκολος και αρκετά ελαφρύς!
      Καλό σου βράδυ!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Πολυ ομορφο και να φανταστω κι ευγευστο το γλυκακι σου!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Beauty Follower!
      'Οντως είναι πολύ νόστιμο και πολύ εύκολο γλυκάκι! Και προ πάντων, σοκολατένιο!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Ελένη μου!
    Το γλυκό σου όπως λες διαφορετικό, με απλά υλικά, μια δροσερή σοκολατένια μους! Σε πρώτη ευκαιρία θα δοκιμαστεί! Η επιτυχία φαίνεται σίγουρη!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ελαφρύ, Αγγελική μου, και νοστιμότατο!
      Θα έλεγα και διαίτης αφού δεν έχει πολύ ζάχαρη ούτε αυγά και βούτυρο.
      Όταν σε πρώτη ευκαιρ΄ία το δοκιμάσεις, περιμένω τις εντυπώσεις σου!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Να σου πω Ελένη μου. Το έχεις παρακάνει. Είμαι που είμαι 100 κιλά πρέπει δηλαδή να φτάσω τα 200; Ανάρτηση και πειρασμός είσαι. Έλεος πια!!! Εάν μου πεις ότι είσαι και 50 κιλά, τι να πω. Θα κάνω χαρακίρι!!! Μέχρι τότε όμως πέρνα από το μπλοκάκι μου να σε κεράσω κι εγώ ένα βραβειάκι να το βάλεις στην τόσο ωραία συλλογή σου. Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Erilia!
      Τι ευχάριστη έκπληξη το βραβείο και τι εξαιρετική τιμή! Σ' ευχαριστώ πολύ από καρδιάς!
      Θα αναρτηθεί πάραυτα!
      Ελπίζω να τα λέμε συχνά.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή