Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Semifreddo με Γιαούρτι και Μπισκότα OREO

Η λέξη Semifreddo προέρχεται από την Ιταλική γλώσσα και σημαίνει μισο-κρύο, μισο-παγωμένο και αναφέρεται στα ημι-κατεψυγμένα επιδόρπια, συνήθως το παγωτό κέικ, τις ημι-κατεψυγμένες κρέμες, καθώς και ορισμένες τάρτες φρούτων .
Το Semifreddo έχει την πλούσια υφή των κατεψυγμένων mousse, διότι παράγεται συνήθως από τη ανάμειξη παγωτού και σαντιγί, σε ίση ποσότητα.
Οι περισσότεροι chef στις συνταγές τους προσθέτουν κρόκους ή ασπράδια αυγών, πολύ καλά χτυπημένα, για να πετύχουν πλούσια και κρεμώδη υφή, όπως τη γνωρίζουμε από το παγωτό Parfait.
Η δική μου πρόταση δεν περιέχει αυγά αλλά στραγγιστό γιαούρτι, γεύση καφέ και υφή εμπλουτισμένη από τραγανά μπισκότα OREO. Το αποτέλεσμα είναι ελκυστικό και γευστικότατο!



Τα Υλικά

2 φλιτζάνια στραγγιστό γιαούρτι 2%
2 φλιτζάνια κρέμα γάλακτος, καλά χτυπημένη σε σαντιγί
½ φλιτζάνι ζαχαρούχο γάλα ή μέλι
2 φλιτζάνια χονδροτριμμένα μπισκότα OREO και μερικά ακόμα για διακόσμηση
1 κουταλιά στιγμιαίο καφέ , διαλυμένο σε δύο κουταλιές χλιαρό νερό
2 κουταλιές λικέρ Amaretto(προαιρετικά)
10 μπισκότα Petit Ber 

Μία μέτρια μακρόστενη φόρμα για κέικ
Πλαστική μεμβράνη

Οδηγίες

Καλύπτουμε μια στενόμακρη φόρμα για κέικ με αντικολλητική μεμβράνη, φροντίζοντας να εξέχει αρκετά από τη φόρμα, απ’ όλες τις πλευρές.
Θρυμματίζουμε τα μπισκότα OREO και ετοιμάζουμε τον καφέ στιγμής.





Χτυπάμε με το μίξερ την κρέμα γάλακτος, κρύα από το ψυγείο, σε αφράτη σαντιγί. Όταν είναι έτοιμη προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα ή το μέλι, τον καφέ, το λικέρ και συνεχίζουμε για λίγο το χτύπημα.








Όταν ομογενοποιηθούν τα υλικά, χαμηλώνουμε την ταχύτητα του μίξερ και προσθέτουμε το γιαούρτι. Χτυπάμε ακόμα για μισό λεπτό και σταματάμε το μίξερ.







Προσθέτουμε τα τριμμένα μπισκότα και με μία σπάτουλα σιλικόνης και τα “διπλώνουμε” μέσα στα άλλα υλικά.







Ρίχνουμε το Semifreddo μέσα στην προετοιμασμένη φόρμα, καλύπτουμε με τα μπισκότα Petit Ber και το σκεπάζουμε με την πλαστική μεμβράνη.
Τοποθετούμε το γλυκό στην κατάψυξη για τουλάχιστον 5 ώρες ή μέχρι να σταθεροποιηθεί η κρέμα (Δεν θα παγώσει, όπως το παγωτό).





Σερβίρουμε αναποδογυρίζοντας τη φόρμα μέσα σε μία πιατέλα. Διακοσμούμε με μπισκότα ολόκληρα  OREO και Γλυκό Κουταλιού Κεράσι.


Αφήνουμε το γλυκό πέντε λεπτά εκτός ψυγείου και μετά το κόβουμε και το απολαμβάνουμε!

Καλό μήνα και χαρούμενη Κυριακή!

26 σχόλια:

  1. Ένα μόνο θα πω: είναικολασμένα νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Μάρθα!
      Ενισχύοντας την άποψή σου, λέω ότι δεν έμεινε μπουκιά!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Με τσάκισες...................σε είχα και για φίλη μου!!!!!!!!!!
    Το θέλω όλο τώρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλα μου, σε παρακαλώ, ας μου συγχωρέσεις αυτό μου το "παράπτωμα" γιατί είναι νοστιμότατο!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Οι Κυριακές πάντα είναι ξεχωριστές.Φροντίζουμε να δώσουμε έναν αέρα καλοπέρασης και επίγειας ευτυχίας μέσα από διαφορετικές συνταγές ή πρωτότυπες γευστικές προτάσεις που θα ετοιμάσουμε για τα αγαπημένα μας πρόσωπα.Επιδιώκουμε να κάνουμε μοναδικό το μεσημεριανό μας τραπέζι για να ξορκίσουμε τις κακές στιγμές της εβδομάδας που έφυγε και να καλοπιάσουμε την εβδομάδα που θα'ρθει.Συγχωρείται και η παραμικρή παρασπονδία,ιδίως όταν πρόκειται για γλυκιά αμαρτία!
    Στο κυριακάτικο μεροκάματο της νοικοκυράς δεν γίνεται να μην εισβάλλει ένα παγωτό.Ακόμα καλύτερα ένα semifreddo γλύκισμα.
    Ένα ισχυρό συναισθηματικό στήριγμα που υποβαστάζει τα ανίσχυρα θεμέλια μιας υπομονής που τελείωσε.Ένα απαλό άγγιγμα που θωπεύει θεραπευτικά τη δύναμη που φαίνεται να εξαντλείται.Μια γευστική καλοσύνη στην ανία που σημαδεύει συνήθως τη ζωή μας.
    Αλήθεια έχουμε ποτέ σκεφτεί την ευτυχία που μπορεί ,έστω και ολιγόλεπτα να εισπράξουμε, από μία ΄΄καθαρή΄΄καλοκαιρινή νοστιμιά?
    Από το πρώτο παγωτό του καλοκαιριού που συνειρμικά μας κατευθύνει στην ανεμελιά μιας υπέροχης εποχής,στην ξεγνοιασιά των διακοπών,στο συναισθηματικό αποκούμπι της ψυχής μας στο γαλάζιο άπειρο μιας γαλήνιας θάλασσας?
    Ένας λόγος που αποφεύγω να τρώω παγωτό τον χειμώνα είναι αυτός.Κλέβει την χαρά των διακοπών και της παιδικής αθωότητας.Στερεί το πρώτο χτυποκάρδι του πρώιμου καλοκαιριού.Αφαιρεί την αίσθηση της ικανοποίησης της θερμοκρασιακής διαφοράς του βελούδινου γλυκίσματος με την καυτή ανάσα του ήλιου.
    Θα γευτώ το semifreddo γλυκό σου Ελένη μου την εποχή που πρέπει.Την εποχή που δεν θα ξεγελάσω τον ουρανίσκο μου με ψεύτικες εικόνες.Την εποχή που ακόμα και το γλυκό κεράσι έχει άλλη γεύση,γιατί έγινε από κεράσια της άνοιξης και όχι της κατάψυξης.
    Με ένα γλυκό απαλό και κρεμώδες θα γιορτάσω τον ερχομό του καλοκαιριού.Με το ρόδινο σιρόπι να ρέει και να θυμίζει αιματοβαμμένα ηλιοβασιλέματα.
    Καλό καλοκαίρι Ελένη μου!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι ωραίος ύμνος για το πρώτο παγωτό της καλοκαιρινής ξεγνοιασιάς! Πιο ποιητικός δεν έχει γραφτεί! Είμαι ευτυχής που δημοσιεύεται στη σελίδα μου!
      Φωτεινή, καλή μου φίλη, σ' ευχαριστώ για άλλη μία φορά!

      Καλή σου μέρα.
      Πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Τέλειοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!Θέλω και εγώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ελπίδα μου!
      Υπάρχει για όλες!

      Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Ελενακι μου μας δρόσισες γλυκά και νόστιμα!!
    Καλή δροσερή εβδομάδα από αύριο, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα, Έλενά μου, και καλή εβδομάδα!
      Να είσαι καλά!

      Φιλάκια

      Διαγραφή

  6. Καλό μήνα Ελένη μου!Το γλυκάκι σου καλοκαιρινό και ζηλευτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Κατερίνα μου!
      Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχουμε.
      Χαίρομαι που σας άρεσε αυτό το δροσερό γλυκάκι.

      Φιλιά

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία συνταγή και το άρωμα του καφέ πραγματικά σε τέτοιο συνδυασμό υλικών δίνει άλλη νότα.
    Εύγε, καλή μου φίλη.
    Χαιρετισμούς πολλούς και καλό μήνα να ευχηθώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Πηνελόπη μου, καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!
      Πράγματι ο καφές ταιριάζει πολύ γευστικά σ' αυτή τη συνταγή.
      Να πω να κεράσω; Θα χαιρόμουν πολύ να μπορούσα!

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Ελένηηηηη με πέθανες!!! Τώρα το είδα και τρελλάθηκα κι όχι τίποτε άλλο είμαι χωρίς γλυκό εδώ και μερικές μέρες γιατί άρχισα δίαιτα!!
    Τέλειο το έκανες!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Κική μου!
      Δεν νομίζω ότι θα αρνηθείς μια διαιτητική μεριδούλα! Έτσι για δοκιμή!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Λατρευω τα semifreddi!!!!! Υπεροχο ειναι! και τα υλικα του τοσο καλα ταιριασμενα!
    Και μια διορθωση : το σεμιφρεντο δεν περιεχει παγωτο, ειναι στην ουσια μια μους που παρασκευαζεται με την προσθηκη υλικων πλουσιων σε λιπαρα και με μικρη περιεκτικοτητα σε νερο, γι' αυτο και δεν κρυσταλλωνει αλλα παραμενει μαλακο.
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ νόστιμο φαίνεται ,θα είναι ότι πρέπει για το Καλοκαιρακι που είναι προ των πυλών ,ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευφάνταστο, ευπαρουσίαστο και νοστιμότατο το γλυκό σου Ελένη μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα, καλή βδομάδα και καλό μήνα!
    Ελένη μου το semifreddο σου είναι επαγγελματικού επιπέδου! Πρέπει να είναι δροσερό, αρωματικό, γευστικό! Ότι πρέπει για το καλοκαιράκι που ονειρεύομαι!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στα σεμιφρέντο λατρεύω την υφή! Είναι μαλακή, αλλά συμπαγής και με προκαλεί να μην αφήσω κάτω το κουταλάκι, παρά μόνο όταν τελειώσει το γλυκάκι!
    Πολύ μου αρέσει που η πρόταση σου δεν περιέχει αυγά Ελένη! Είναι ιδανική για τα γούστα μου και μπορώ να δώσω άφοβα και στο Φιφίνι! και έχει και oreo που αγαπώ πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία μου φαίνεται η συνταγή του σεμιφρέντο με το γιαούρτι! Τα γνωστά και πανταχού (απ' ό,τι φαίνεται) παρόντα μπισκοτάκια oreos με τον καφέ ταιριάζουν ούτως ή άλλως, και ένα τέτοιο παγωτό κατά τη γνώμη μου γίνεται πιο πετυχημένο με μπισκότα και λίγο (ή και λίγο περισσότερο :) αλκοόλ (λικέρ, κονιάκ, κτλ)
    Το ζήλεψα, το ομολογώ! Μπράβο και καλό, δροσερό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. παρα πολύ καλό να σαι καλά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μμμμ... Τέλειο είναι! Το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά! Και θα το έτρωγα ευχαρίστως όλο! Ή έστω όσο έχει περισσέψει... Μη μου πεις ότι το φάγατε όλο και δεν κράτησες λιγουλάκι και για εμάς τα φτωχά... ;-)
    Πολλά φιλάκια, Ελενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελένη μου τέλειο!!!Φαίνεται καταπληκτικό, πολύ δροσερό και με ωραία υφή!!!'Αψογο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή