Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Γλυκό ψυγείου με Μάνγκο και Ινδική Καρύδα

Όσο καλοκαιριάζει, σε όλους αρέσουν περισσότερο τα γλυκά ψυγείου που είναι δροσερά, έχουν όμορφα χρώματα και αρκετά φρέσκα φρούτα.  Είναι πράγματι χάρμα οφθαλμών και μετά έρχεται η χαρά της γεύσης!
Σας προτείνω, λοιπόν,  ένα εύκολο και νόστιμο γλυκάκι που έφτιαξα πρόσφατα και μας άρεσε πολύ. Συνδυάζει ζελέ με κρέμα  και δύο εξωτικές γεύσεις, του Μάνγκο και της Ινδικής Καρύδας. Κομμάτια φρέσκων φρούτων κάνουν το γλυκό πιο πλούσιο και συντείνουν στο καλύτερο γευστικό αποτέλεσμα. Δοκιμάστε το!





Τα Υλικά

Για το Ζελέ
1 φακελάκι ζελέ με γεύση μάνγκο (85γρ.)
2 φλιτζάνια ζεστό νερό
1 μικρό μάνγκο, καθαρισμένο και κομμένο μικρά κυβάκια
1 αχλάδι, καθαρισμένο και κομμένο μικρά κυβάκια

Για την Κρέμα
1 φακελάκι Κρέμα Ζαχαροπλαστικής, στιγμής
400 ml/ 2 ¼ φλιτζάνια κρύο γάλα, πλήρες
3 κουταλιές ζαχαρούχο γάλα
2 κουταλιές τριμμένη καρύδα

1 φλιτζάνι χτυπημένη κρέμα σαντιγί, κανονική ή φυτική

Οδηγίες

Ρίχνουμε σε ένα μπολ δύο φλιτζάνια ζεστό νερό και διαλύουμε μέσα σε αυτό το περιεχόμενο του φακέλου του Ζελέ ή ακολουθούμε τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία.
Αφήνουμε το μείγμα στην άκρη να κρυώσει και μετά το βάζουμε στο ψυγείο, μέχρι να αρχίσει να πήζει.






Καθαρίζουμε και κόβουμε τα φρούτα.
Βγάζουμε το μπολ με το ζελέ από το ψυγείο, προσθέτουμε τα φρούτα και ανακατεύουμε. Ρίχνουμε το μείγμα σε μια μακρόστενη φόρμα χωρητικότητας 1 λίτρου.




Σκεπάζουμε με πλαστική μεμβράνη και ξαναβάζουμε τη φόρμα στο ψυγείο για να πήξει το ζελέ.

 Όταν το ζελέ έχει πήξει, ετοιμάζουμε την κρέμα.




Ρίχνουμε σε ένα μπολ το κρύο γάλα, προσθέτουμε το περιεχόμενο του φακέλου της Κρέμας Ζαχαροπλαστικής στιγμής και με το μίξερ χειρός ή το σύρμα αυγών χτυπάμε καλά για 5 λεπτά. Μόλις η κρέμα πήξει , προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα και την καρύδα και ανακατεύουμε καλά να ομογενοποιηθούν τα υλικά.


Βγάζουμε το ζελέ από το ψυγείο και προσθέτουμε την κρέμα. Ισιώνουμε την επιφάνεια με ένα κουτάλι. Καλύπτουμε τη φόρμα πάλι με πλαστική μεμβράνη και τη βάζουμε για αρκετές ώρες στο ψυγείο.
Όταν θέλουμε να σερβίρουμε το γλυκό, βγάζουμε τη φόρμα από το ψυγείο και με ένα μαχαίρι την ξεκολλάμε περιφερειακά από τα τοιχώματα της φόρμας.
Μετά την αναποδογυρίζουμε προσεκτικά μέσα σε μια στενόμακρη πιατέλα και διακοσμούμε με την έτοιμη σαντιγί.


Σερβίρουμε και βάζουμε το υπόλοιπο γλυκό πάλι στο ψυγείο.


Καλή επιτυχία!

Μια άλλη πρόταση: Δείτε και το Γιαουρτόγλυκο με Μάνγκο


TIPS
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και φρούτα κονσέρβας, αρκεί να τα έχουμε στραγγίσει πολύ καλά.
Για να είμαστε σίγουρες ότι το γλυκό θα βγει από τη φόρμα χωρίς να χαλάσει, την καλύπτουμε με πλαστική μεμβράνη.

24 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!Το λατρεύω το μανγκο....και το γλυκάκι πρέπει να είναι τόσο δροσιστικό...τα δυο ποτηράκια αν τα είχα θα γίνονταν άμεσα παρελθόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Pansofix!
      Ευχαρίστως να σε κεράσω όσα ποτηράκι κίτρινα θέλεις!
      Το μάνγκο είναι λατρεμένο φρούτο.
      Καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  2. Τέλειο σε γεύση -αφού λατρεύω το μάνγκο- αλλά και τόσο όμορφα διακοσμημένο.
    Το μάνγκο έχει αυτό το έντονο κίτρινο χρώμα, που "γράφει" εξαιρετικά στις φωτογραφίες!
    Ελένη μου, Κυριακάτικο γλυκό με τα όλα του, για μια όμορφη οικογενειακή και φιλική σύναξη.

    Εμείς σήμερα έχουμε "καθήκοντα" να εκτελέσουμε αν και θα προτιμούσα να ερχόμουν σε εσένα να δοκίμαζα το σούπερ δροσιστικό γλυκό σου!

    Φιλιά
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα, Ζαμπία μου!
      Χαίρομαι που κι εσύ είσαι οπαδός των εξωτικών γεύσεων! Είσαι όμως και χρυσοχέρα, διότι μας έχεις δώσει λαχταριστές συνταγές με μάνγκο με εξαιρετικές παρουσιάσεις. Σωστά ποιήματα!

      Πράγματι το μάνγκο έχει ένα εκπληκτικό χρώμα, λαμπερό, ζωντανό και ακόμα πιο εκπληκτική γεύση. Μας επιτρέπει να κάνουμε πολλούς συνδυασμούς και "δένει" άριστα με πολλά υλικά. Γι' αυτό το λατρεύουμε!
      Ζελέ μάνγκο, έστω και μικρή ποσότητα, θα αφιχθεί τον Ιούνιο.

      Φιλάκια πολλά και μια ήρεμη, λαμπερή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίο γλυκάκι, ζελέ μάνγκο δεν έχω δει αλλά θα το ψάξω σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Λίλα!
      Τι κρίμα αν δεν έχει εκεί ζελέ μάνγκο!
      Δεν μπορώ να σκεφτώ τι άλλο θα μπορούσε να το αντικαταστήσει, ίσως το αχλάδι ή το μήλο, γιατί χρειάζεται γλυκιά γεύση. Υπάρχουν αυτά;

      Διαγραφή
  4. Ελένη μου, υπέροχο!!!Φοβερή εμφάνιση αλλά και απο γεύση πρέπει να σκίζει!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου!
      Έγινε πολύ νόστιμο και ευπαρουσίαστο.

      Πολλά φιλιά, καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. ΜΜΜΜ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΧΑΡΜΑ ΟΦΘΑΛΜΩΝ!!!

    ΠΗΡΑ ΤΗ ΔΡΟΣΙΑ ΜΟΥ Κ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΔΟΥΛΕΙΑ...

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΕΡΑΣΕΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΑΠ ΤΟ ΣΠΙΤΙΟ ΜΟΥ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάλια μου
      Και πάλι σε ευχαριστώ για το βραβείο και για τα ευγενικά σου λόγια!
      Έχω κι εγώ κάτι για σένα, έστω και παλιό και συγγνώμη που άργησα την ενημέρωση!
      Έστω και αργά, μπες εδώ
      http://helengrblog.blogspot.com/2012/04/blog-post_08.html
      ένα βραβειάκι σε περιμένει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο γλυκάκι με τέλεια εμφάνιση και είμαι σίγουρη οτι και η γεύση θα είναι φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα, Σπυριδούλα και καλώς ήλθες!
      Μακάρι να μπορούσα να σε κεράσω για να το δοκιμάσεις!

      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Δροσερό δροσερό το γλυκάκι σου Ελένη, ότι πρέπει για τη σημερινή ζεστή ημέρα. Καλοφάγωτο!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα, Ειρήνη μου!
      Όπως το λες, με τη ζέστη καταναλώνεται αμέσως.
      Σε ευχαριστώ πολύ.
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  8. Δροσιστικό στο φουλ, αλλά ζελέ με γεύση μάνγκο προσωπικά δεν έχω δει να κυκλοφορεί στα πάτρια καλή μου Ελένη. Εκτός και υπάρχει στα μαγαζιά που έχουν προϊόντα που έρχονται από εξωτικά μέρη. Αυτό πραγματικά αξίζει λίγο ψάξιμο.
    Καλή εβδομάδα εύχομαι...και εμείς εδώ να "βράζουμε" στο ζουμί μας με την ελπίδα για κάτι λιγότερο "σκοτεινό".
    Φιλώ σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα, καλή μου Πηνελόπη!
      Δεν γνωρίζω αν η σημερινή μέρα κρίνεται από εσάς εκεί περισσότερο φωτεινή, γιατί εγώ εδώ την ακούω μπερδεμένο κουβάρι! Θα δείξει!
      Μάλλον σας έβαλα σε μπελάδες να ξάχνετε για ζελέ μάνγκο, δεν ήξερα ότι δεν υπάρχει. Να λοιπόν τι μπορώ να φέρω μαζί μου, όταν έρθω. Ωραία ιδέα μου έδωσες!

      Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Ελενάκι τι εντυπωσιακό το γλυκό σου!!
    Λατρεύουμε οικογενειακώς τα μάνγκος, αλλά ζελέ μάνγκο δεν νομίζω να βρω εδώ.
    Να έχεις μιαν πολύ όμορφη εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Ελενάκι!
      Βλέπω ότι οι λάτρεις του εξωτικού αυτού φρούτου είναι πολλοί κι αυτό είναι ευχάριστο.
      Έκανα πιο πάνω για αντικατάσταση του ζελέ με κάποιο άλλο φρούτο, χωρίς να είμαι σίγουρη αν υπάρχουν στην εκεί αγορά!
      Σας έβαλα σε μπελάδες;
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφο γλυκό Ελένη μου!
    Δροσερό και πολύ εξωτικό!
    Ο συνδυασμός μάνγκο-καρύδας απλά σκοτώνει!!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ερμιόνη μου!
      Πράγματι είναι εξωτικός ο συνδυασμός γεύσεων αλλά ταιριαστός.
      Το γλυκό είναι δροσερό και σχετικά άγλυκο!
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Μου βάζεις φυτιλιές.... Πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω...
    Όμορφη εικόνα, νόστιμη γεύση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια να το δοκιμάσεις, Μανουσίνα, θα σου αρέσει!
      Το μάνγκο έχει ωραία γεύση και το χρώμα του είναι εκπληκτικό.
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα...ευχαριστώ για το βραβείο και για την τιμή που μου έκανες.
    Εχω όμως κάποιο πρόβλημα με την σύνδεση και δεν μπορώ να πάρω κάποια πράγματα...ή να ανοίξουν κάποιες σελίδες. Παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου και μου αρέσουν πολύ.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Δήμητρα!
      Το αξίζεις το βραβείο, πραγματικά, κάνεις υπέροχες αναρτήσεις.
      Καλή συνέχεια, φιλιά!

      Διαγραφή