Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Τυροπιτάκια με Εύκολη Ζύμη Κουρού

Τραγανά τυροπιτάκια με πανεύκολη, αφράτη ζύμη κουρού με ελαιόλαδο και γιαούρτι, που γίνεται γρήγορα, χωρίς μεγάλη διαδικασία. Τα γεμίζουμε απλά με κομματάκια Φέτας αλλά καλής ποιότητας και αφήνουμε τη γεύση της να αναδειχθεί και να τα κάνει ακαταμάχητα.

Τα σερβίρουμε ζεστά, σαν ορεκτικό, τα παίρνουμε μαζί μας στο Γραφείο ή τα στέλνουμε στο Σχολείο!
 Μπορούν όμως να τα διατηρήσουμε άψητα στην κατάψυξη, αφού τα τοποθετήσουμε μέσα σε αεροστεγές μπολ, σε στρώσεις, με αντικολλητικό χαρτί ενδιάμεσα. 
Είναι υπέροχα, δοκιμάστε τα!


Τα Υλικά
(Για 22 περίπου τυροπιτάκια)

Για τη ζύμη

2 φλιτζάνια / 250γραμ.αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 κεσεδάκι / 200γραμ. γιαούρτι 2%
½ φλιτζάνι / 110γραμ. ελαιόλαδο
1 μικρό αυγό
½ κουταλάκι baking powder
½ κουταλάκι αλάτι
Λίγο φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Για τη γέμιση
150γραμ. τυρί Φέτα
½ κουταλάκι φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Για το άλειμμα
1 κρόκος αυγού
1 κουταλιά γάλα
2 κουταλιές Black Cumin (Μαυροκούκι)

Οδηγίες


Ρίχνουμε σε ένα μπολ το ελαιόλαδο και το αυγό και τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός ή τον αυγοδάρτη, μέχρι να ομογενοποιηθούν και να γίνουν σαν κρέμα. Προσθέτουμε το γιαούρτι, το πιπέρι και ανακατεύουμε.



Ρίχνουμε σιγά-σιγά το αλεύρι με το baking powder και ζυμώνουμε απαλά, με κινήσεις από την περιφέρεια προς το κέντρο, μέχρι η ζύμη να γίνει μια μαλακή μπάλα και να ξεκολλάει από τα τοιχώματα του μπολ. Σκεπάζουμε τη ζύμη με πλαστική μεμβράνη και τη βάζουμε στο ψυγείο για 20 λεπτά να παγώσει.






Κόβουμε τη φέτα σε μικρά κομμάτια σε μέγεθος μπουκιάς.
Βάζουμε τη ζύμη πάνω σε ένα αλευρωμένο φύλλο σιλικόνης και την ανοίγουμε σε χονδρό φύλλο διαμέτρου 30-32εκατ.
Με μια κουπ-πατ ή ένα ποτήρι κόβουμε στρογγυλά, διαμέτρου 8-10εκ.








Στο κέντρο κάθε στρογγυλού βάζουμε ένα κομματάκι φέτα, πασπαλίζουμε με λίγο πιπέρι, βρέχουμε την περιφέρειά του με λίγο νερό και διπλώνουμε σε μισοφέγγαρο. Με ένα μικρό πιρούνι πατάμε την ένωση κάνοντας διακοσμητικά δοντάκια.






Μαζεύουμε τη ζύμη που περισσεύει, την ανοίγουμε πάλι φύλλο και φτιάχνουμε άλλα τυροπιτάκια, μέχρι να τελειώσει.
Τοποθετούμε τα τυροπιτάκια σε ταψί στρωμένο με χαρτί ψησίματος.








Σε ένα μικρό μπολ αναμειγνύουμε τον κρόκο με το γάλα και με ένα πινελάκι αλείφουμε τα τυροπιτάκια. Τα πασπαλίζουμε με λίγο μαυροκούκι.

Τα ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180° C για 25 λεπτά ή μέχρι να ροδίσουν. Τα απολαμβάνουμε ζεστά ή κρύα.



Καλή επιτυχία!

46 σχόλια:

  1. Άλλη μια ωραία συνταγή Ελένη μου! Τα έφτιαξες πολύ όμορφα και φαίνεται απλή η εκτέλεση ακόμα και σε εμένα που δεν τα καταφέρνω με τις ζύμες! Φιλάκια, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ. Να τα δοκιμάσεις, είναι πανεύκολα και είναι νοστιμότατα.
      Δεν θα δυσκολευτείς καθόλου.
      Φιλάκια, καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  2. Λαχταριστά, κανείς δεν μπορεί να τους αντισταθεί!
    Καλό Σαββατοκύριακο Ελενάκι, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλήμέρα, Έλενά μου!
      Πολύ εύκολα φτιάχνονται και εξίσου εύκολα καταναλώνονται!!!
      Είναι νοστιμότατα.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Έτσι μπράβο Ελένη μου απλές και εύκολες συνταγές δεν είμαστε για ζόρια τώρα χαχαχα!!!Πολύ ωραία και φαντάζομαι νοστιμότατα.Να είσαι καλά καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκαιο, Ροδάνθη μου, πρέπει να διαλέγουμε εύκολες και απλές συνταγές αλλά και οικονομικές! Τα τυροπιτάκια αυτά είναι και νοστιμότατα.
      Σε ευχαριστώ πολύ.
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  4. Φαίνονται τόσο νόστιμα που θες να τα φας όλα! Πολύ αναλυτικές και οι οδηγίες! Μπράβο Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Sunday!
      Να είσαι καλά, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Εύχομαι να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη Κυριακή!

      Διαγραφή
  5. Ελένη μου η συνταγή σου μοιάζει με την συνταγή της μαμάς μου για την κουρού! Είμαι πολύ ωραία συνταγή και την παρουσιάζεις πολύ αναλυτικά!
    Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Αγγελική μου!
      Χαίρομαι που σου θύμισα τη συνταγή της μαμάς σου. Και τη δική μου την είχα δοκιμάσει παλιότερα και τώρα που την ξαναδοκίμασα, είπα να σας τη γνωρίσω.
      Σε ευχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια.
      Εύχομαι μια χαρούμενη Κυριακή!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!! ΜΜΜΜ!! ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΖΕΙ...(!) Κ ΚΛΕΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΩ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΙΜΗΣΩ Κ ΕΣΕΝΑ Κ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ Κ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΣΤΙΜΑ!!!

    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ Κ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Βάλια!
      Καλώς την! Χαίρομαι που ξανάρθες και τα λέμε.
      Σε ευχαριστώ πολύ που σκέφτεσαι να δοκιμάσεις τις συνταγές μου. Αυτό με τιμά.
      Δίκαιο έχεις, θέλει νοστιμιές ο χειμώνας, που να γίνονται όμως πολύ εύκολα, και πολύ καλή παρέα.
      Καλό βράδυ Κυριακής.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  7. Υ.Γ.....ΞΕΧΑΣΑ!!ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΑΡΧΙΚΗ ΦΩΤΟ ΣΟΥ!!!...ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ!!!ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ...ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΟΝΟΥ...ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Valia, η φωτογραφία είναι από την Πορτογαλία και την πρωτεύουσά της.
      Δες περισσότερα στην ανάρτηση:
      http://helengrblog.blogspot.gr/2012/10/blog-post_15.html
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Η παραλία BELEM στη Λισσαβώνα και το μνημείο είναι για τους θαλασσοπόρους που ξκινούσαν τα ταξίδια τους από εκεί.Λατρεμένη πόλη...

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία η συνταγή σου Ελένη μου και υπέροχα τα τυροπιτάκια σου!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, κική μου!
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα υπέροχο βράδυ Κυριακής.
      Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Ελένη μου.
    Είναι τόσο όμορφα τα κουροτυροπιτάκια σου, που σχεδόν λυπάσαι να τα δαγκώσεις.
    Άσε που σου έγιναν σούπερ φουσκωτά!

    Καλό ξημέρωμα φιλαράκι!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ζαμπία μου!
      Όμορφα έγιναν, αφράτα και νόστιμα και τα καταναλώσαμε αμέσως. Να ήταν και άλλα!
      Λέω όμως να αρχίσουμε και νηστεία-το ψάρι επιτρέπεται. Τι λες;
      Καλό σου βράδυ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  10. Ελένη μου καταπληκτικά!Δείχνουν πολύ αφράτα!Σίγουρα εξαφανίστηκαν αμέσως!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ. Όπως το λες, εξαφανίστηκαν!
      Αυτό είναι το κακό, όταν αρχίσεις, δε σταματάς!

      Καλό βράδυ, φιλιά.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Ελένη και καλή εβδομάδα!
    Η συγκεκριμένη είναι από τις αγαπημένες μου εκδοχές για τυροπιτάκια! Φτιάχνω μια παρόμοια συνταγή, οπότε μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι απλά φανταστικά! Η ζύμη είναι υπέροχη και πολύ γευστική ενώ εκτός από μια καλή φετούλα δεν χρειάζονται τίποτα παραπάνω για να αναδειχτούν!
    Ωραία πρόταση για μπουφέ, σνακ, παιδικό πάρτυ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ερμιόνη μου.
      Υπάρχουν πολλές συνταγές για ζύμη κουρού. Αυτή είναι εύκολη και πολλές φορές δοκιμασμένη.
      Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου για την απλότητα της γέμισης. Είναι πολύ νόστιμη και δεν χρειάζονται καθόλου αυγά.

      Καλό σου βράδυ.
      Πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα! Η ζύμη είναι το μεγάλο ατού αυτής της συνταγής, έχω φτιάξει κι εγώ παρόμοια, αν θυμάμαι καλά δεν είχε αβγό μόνο. Η αλήθεια είναι ότι αν κάποια μέρα φτιάξουμε πολλά κομμάτια και τα κρατάμε στην κατάψυξη, είναι πολύ βολική λύση για να βγάζουμε και να ψήνουμε όποτε θέλουμε ένα γρήγορο σνακ στο σπίτι ή για να πάρουμε μαζί μας στο σχολείο/δουλειά!
    Μου αρέσει πολύ και αυτό το μαύρο σουσάμι!
    Καλή βδομάδα εύχομαι με πολλές νοστιμιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζύμη είναι αυτή που προβάλλεται, γιατί η γέμιση είναι πάρα πολύ απλή.
      Καλό είναι να φτιάχνουμε μεγαλύτερη ποσότητα και να τα καταψύχουμε. Η κατάψυξη μας σώζει πολλές φορές, όταν δεν έχουμε χρόνο ή θέλουμε κάτι αλμυρό. Τα σερβίρουμε φρέσκα και ζεστά και γίνονται ανάρπαστα!

      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  13. Τρελαίνομαι για οτιδήποτε-πιτάκια! Πόσο μάλλον με φέτα! Αχ και να είχα μερικά τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά, Villy, να σου στείλω;
      Καλή πρόθεση έχω αλλά πώς θα φτάσουν όμως δεν ξέρω!!!

      Καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  14. σημα κατατεθέν της Ελληνικής κουζίνας τα τυροπιτάκια σου Ελένη μου! Αγαπώ πολύ και στέλνω pinterest, δεν βαριόμαστε ποτέ συνταγές για τυροπιτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Έρη μου!
      Κι εγώ αγαπώ πολύ τις πίτες και τα πιτάκια!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το pinterest!
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  15. Προσωπικά δεν ξέρω κανέναν γύρω μου, που να μην αγαπά τα τόσο τσαχπίνικα αυτά τυροπιτάκια Ελένη μου.
    Ακόμη και ο μικρός δύσκολος, πείθεται και δοκιμάζει αρκετά κάθε φορά!
    Καλό βράδυ καλή μου σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο στον Θ που πείθεται εύκολα να δοκιμάσει τυροπιτάκια!
      Νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν το σκεφτόμαστε πολύ!
      Να είσαι καλά, Πηνελόπη μου και να έχεις ένα όμορφο βράδυ.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. H ζύμη αυτή με το γιαούρτι είναι τέλεια.
    Γίνονται φανταστικά τυροπιτάκια. Δεν σταματάς σε ένα...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μάριον!
      Η ζύμη όντως είναι υπέροχη και γίνεται πολύ αφράτη.
      Χαίρομαι που τη γνωρίζεις.

      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. ΕΛΕΝΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟΚΟΥΚΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα, Μαίρη μου!
      Το μαυροκούκι ή πιο σωστά black cumin είνει ένα μπαχαρικό που το βρίσκουμε σε σποράκια, όπως το σουσάμι. Όταν το φάμε και το σπάσουμε με τα δόντια μας, θα δούμε ότι είναι αρωματικό.
      Το χρησιμοποιούμε στο ψωμί και στις πίτες.
      Εγώ το βρίσκω στα ΣΜ αλλά εκεί να το ζητήσεις στα μαγαζιά που πουλάνε μπαχαρικά.

      Διαγραφή
  18. Μόλις ανακάλυψα το ιστολόγιο και περιμένω να βγουν τα τυροπιτάκια. Όλες οι συνταγές δείχνουν υπέροχες. Συγχαρητήρια και καλώς σας βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα και καλώς ήλθες στο ιστολόγιό μου!
      Ελπίζω να σου άρεσαν τα τυροπιτάκια!
      Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  19. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ Κ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΟΥ ΕΓΩ Κ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ..(ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ)...Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ 3 ΕΤΩΝ,ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕ,ΤΑ ΛΑΤΡΕΨΕ...ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΚΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ Κ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Κ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ Κ ΠΩΣ....ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΑΝΟΥΛΕΣ.....ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ Κ ΑΛΛΕΣ ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ....
    ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ....ΕΛΛΗ 33 ΕΤΩΝ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Έλλη!
      Σ΄ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη στη συνταγή μου αλλά και για την ενημέρωση.
      Πραγματικά με συγκίνησες!
      Πολλά φιλάκια σ΄εσένα και την κορούλα σου!

      Διαγραφή
  20. kalispera
    ta ekana simera poli nostima ginanem,ala me ta 250 gr alevri pou lete i zimi ginete para poli malaki ke den borouse na plathi,xriastike na prostheso ala 150 gr alevri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη ζύμη! Αφράτη, από τις καλύτερες που έχω κάνει. Πρόσθεσα όμως λιγάκι αλεύρι ακόμη, περιπου 150-200γρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΕΥΡΙ γ,ο,χ , Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΥΠΕΡΟΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΤΟ ΑΛΕΙΜΑ ΣΕ ΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή