Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Σαλάτα με Λάχανο, Γιαούρτι και Ρόδι

Πώς μια κλασική, χειμωνιάτικη σαλάτα εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, μπορεί να γίνει νοστιμότερη και να μεταμορφωθεί σε μια περισσότερο ευπαρουσίαστη, εορταστική και ξεχωριστή!

Τα υλικά της είναι απλά και συνηθισμένα. Η έμπνευσή μας, όμως, και οι υπέροχοι κόκκοι του ροδιού θα την κάνουν μοναδική. 





Δεν είναι καθόλου δύσκολο να συνδυάσουμε ποικιλοτρόπως τα κλασικά υλικά, να τα αξιοποιήσουμε κατά το δυνατόν περισσότερο και να πετύχουμε ένα εξαιρετικό και πλούσιο γευστικά αποτέλεσμα.



Τι θα λέγατε, αν συνδυάζαμε τα υλικά της κλασικής λαχανοσαλάτας με το γιαούρτι και τους ρουμπινένιους σπόρους του ροδιού; Θα ομορφαίναμε το Κυριακάτικο τραπέζι μας ή τον εορταστικό μπουφέ και θα συνοδεύαμε με μια δροσερή, ευπαρουσίαστη και νοστιμότατη σαλάτα το ψητό κρέας ή το κοτόπουλο! 




 Όλοι θα τη θαύμαζαν και κανείς δεν θα ήθελε να τη δοκιμάσει πρώτος και να χαλάσει “το αριστούργημά μας!”
Δοκιμάστε τη!


Τα Υλικά

3 φλιτζάνια άσπρο λάχανο, λεπτοκομμένο
1 φλιτζάνι κόκκινο λάχανο, λεπτοκομμένο
1 φλιτζάνι τριμμένο καρότο, καλά στυμμένο
1 μεγάλο πράσινο μήλο, καθαρισμένο και κομμένο μικρά κυβάκια
4 κουταλιές ψιλοκομμένο σέλερι (τα τρυφερά φύλλα μόνο)
1 φρέσκο κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο, το άσπρο μόνο
3 κουταλιές ελαιόλαδο καλής ποιότητας
1 κουταλάκι ξίδι
Αλάτι και φρεσκοτριμμένο άσπρο πιπέρι
200γραμ. στραγγιστό γιαούρτι
150γραμ. μαγιονέζα, χωρίς αυγά
1 κουταλάκι μουστάρδα πικάντικη (προαιρετικά)

Διακόσμηση
3-4 κλωνάρια μαϊντανού
½ φλιτζάνια σπόροι ροδιού



Οδηγίες



Ψιλοκόβουμε τα λάχανα και τα βάζουμε μέσα σε ένα μπολ. Τρίβουμε το καρότο, το στύβουμε καλά και το προσθέτουμε στο λάχανο. Ψιλοκόβουμε το κρεμμυδάκι και το σέλερι, καθαρίζουμε τα μήλα, τα κόβουμε μικρά κυβάκια και τα βάζουμε όλα μαζί στο μπολ.










Σε ένα άλλο μπολ αναμειγνύουμε το γιαούρτι, τη μαγιονέζα και τη μουστάρδα. Προσθέτουμε το αλάτι, το λάδι και το ξίδι και ανακατεύουμε.

Ρίχνουμε τα ⅔ του μείγματος στα λαχανικά και τα ανακατεύουμε, για να ενωθούν. Το υπόλοιπο μείγμα γιαουρτιού το βάζουμε στο ψυγείο.












Ρίχνουμε τη σαλάτα σε μια φόρμα του κέικ με τρύπα, και καλύπτουμε περιφερειακά τη βάση με πλαστική μεμβράνη. Τραβάμε την μεμβράνη λίγο να εξέχει από τη φόρμα. Γεμίζουμε τη φόρμα με τη σαλάτα και σκεπάζουμε με την μεμβράνη που εξέχει. 





Αφήνουμε τη σαλάτα δύο περίπου ώρες στο ψυγείο για να αναμειχθούν οι γεύσεις και να σφίξει.








Όταν πρόκειται να τη σερβίρουμε, τη βγάζουμε από το ψυγείο, ανοίγουμε τη μεμβράνει της επιφάνειας, την αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα και αφαιρούμε προσεκτικά την υπόλοιπη μεμβράνη.
Κι αν λίγο μας χαλάσει, τη διορθώνουμε με ένα μαχαίρι.






Την καλύπτουμε με το υπόλοιπο μείγμα γιαουρτιού, τη διακοσμούμε με σπόρους ροδιού και κλωναράκια μαϊντανού.




Τη σερβίρουμε και την απολαμβάνουμε.




Καλή επιτυχία!

57 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ελένη μου,τέλεια η σαλάτα σου θα την φτιάξω σίγουρα.Φοβερή παρουσίαση,να είσαι καλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Ροδάνθη μου!
      Ευχαριστώ πολύ και βέβαια να την φτιάξεις. Να είσαι καλά.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετική παρουσίαση! Αυτά τα λουλουδάκια που έφτιαξες με το ρόδι είναι πανέμορφα! Μπράβο!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες πόσο στολίζουν μερικά λουλουδάκια; Αλλά και τα ρόδια που βρήκα ήταν εξαιρετικά και γι΄αυτό αποφάσισα να την φτιάξω.
      Καλή σου μέρα Sunday,
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. Βρε Ελένη....ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    Αυτός είναι χριστουγεννιάτικος πίνακας!!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Πέπη μου!
      Κι εγώ για Χριστούγεννα την προτείνω, γιατί μοιάζει εορταστική.

      Καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  4. Υποκλείνομαι στον "στολισμό" της!
    Είναι τόσο εξαιρετικά εορταστικός και εντυπωσιακός Ελένη μου.

    Η γεύση είναι σίγουρη πως είναι καλή μιας και κάνω κάτι παρόμοιο με τα αγαπημένα λάχανα. Αλλά το στόλισμα θα είναι αφορμή για τα Χριστούγεννα.
    Καλημέρες πολλές-πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς, καλή μου Πηνελόπη!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Να στολίσεις και τη δική σου Χριστουγεννιάτικη με ρόδι που δίνει γεύση και ωραία εμφάνιση σε μια κοινή σαλάτα.

      Καλημέρα, καλημέρα!

      Διαγραφή
  5. θαμπώθηκα με την ομορφιά της σαλάτας σου!
    Ειληκρινά είναι ότι ποιο όμορφο έχω αντικρύσει τον τελευταίο καιρό. Τοση ομορφιά σε μια λαχανοσαλάτα είναι το τελευταίο πράγμα που περιμένεις να δεις.

    Εξαιρετική παρουσίαση ! Εξαιρετική!

    Και όχι μόνο!!! Τα υλικά που έχεις βάλει είναι αρμονικά ταιριασμένα μεταξύ τους και υπάρχει και η μικρή μου αμαρτία που τόσο με τρελαίνει, η μαγιονέζα, που δεν μπορώ να της αντισταθώ!

    Μπράβο σου Ελένη μου!!
    Μας έβαλες για τα καλά στο κλίμα των Χριστουγέννων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Χρυσαυγή μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Ύμνο έγραψες για τη σαλάτα μου, με συγκινείς! Έχει απλά και γνωστά υλικά αλλά και διαφορετική εμφάνιση. Αυτό είναι που άρεσε τελικά.
      Να τη βάλεις στο εορταστικό σου τραπέζ, θα κάνει εντύπωση!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Ξετρελλάθηκα, υπέροχη και ως προς τα υλικά και το συνδυασμό τους αλλά και ως προς την εμφάνιση!!! Αυτή θα την έχουμε στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι Ελένη μου... καταπληκτική εμφάνιση και υπέροχη φωτό για μια τέλεια σαλάτα!!!
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε!!!
    Φιλάκια και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Κική μου!
      Εορταστική πρόταση ήθελα να σας κάνω κι εγώ και χαίρομαι που σας άρεσε.
      Καλές γιορτές να έχουμε, με υγεία.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Ελένη, πολύ ωραία μεταμόρφωση σαλάτας.
    Εγώ θα παραλείψω τη μαγιονέζα δεν τα πάω καλά μαζί της.
    Ωραία εμφάνιση για γιορτινό τραπέζι κι όχι μόνο, νομίζω ότι η καθημερινότητα μας χρειάζεται χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ξανθή μου!
      Και βέβαια χρειάζεται ηαι η καθημερινότητά μας χρώματα!
      Η μαγιονέζα που προτείνω είναι χωρίς αυγό και τη βρίσκουμε εκεί που πουλάνε βιολογικά. Έχει καλά υλικά και είναι αρκετά νόστιμη, τη δοκίμασα. Δεν ξέρω τι τιμή έχει στην Ελλάδα, ξέρω όμως ότι υπάρχει.
      Χαιρετισμούς.

      Διαγραφή
  8. Υπερπαραγωγη! Μπραβο Ελενακι, ζωγραφισες! Ειναι εντυπωσιακο to πως μπορει να μεταμορφωθει μια λαχανοσαλατα οταν αξιοποιειται σωστα μια ωραια ιδεα!
    Βεβαια μας θαμπωσε η εμφανιση και ξεχασαμε την γευση, αλλα αυτην την σως με μαγιονεζα και γιαουρτι θα ηθελα να την δοκιμασω, γιατι γενικα δεν συμπαθω την πολλη μαγιονεζα στα πιατα.
    Μοιραζομαι την αναρτηση σου παραυτα στην ομαδα μου στο FB!
    Πολλα φιλια και παλι μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που τα έγραψες, Μαρίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      λΕχει εξίσου ωραία γεύση με την εμφάνιση. Όσο για τη μαγιονέζα, προτείνω βιολογική, χωρίς αυγό. Δοκίμασέ τη και πες μου.
      Και πάλι ευχαριστώ.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  9. οταν ειδα την φωτο νομιζα ειναι βασιλοπιτα.... Τελεια παρουσιαση φανταζομαι και γευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαργαρίτα!
      Ελπίζω να μην απογοητεύτηκες που είναι σαλάτα!
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  10. από εμφάνιση πάντως χορταίνει :) πολύ όμορφη η εμφανιση της. μου αρεσει πολυ το γιαουρτι και το ροδι. ευχαριστουμε για την προταση. νοστιμοτατη μου φαινεται μιαμ μιαμ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βα είσαι καλά, Δελφινάκι!
      Το μάτι χορταίνει πρώτο, ακριβώς όπως το λες!
      Θα χαρώ πολύ να τη δοκιμάσεις και να μου πεις τις εντυπώσεις σου.

      Διαγραφή
  11. Τέλια σαλάτα και θα στολίζει υπέροχα τον χριστουγεννιάτικο μπουφέ μας!! Μπράβο, ευχαριστούμε για τη συνταγή! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει, Ελένη!
      Να είσαι καλά, ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  12. Χάρμα οφθαλμών!!!!!!!!! Αυτά τα μαγικά κάνεις και μας ξελογιάζεις Helenίτσα :)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά πολλά ευχαριστώ, Γιώργο!
      Μαγικά, λοιπόν, κάνω; Μάλλον θα τα συνεχίσω!
      Φιλάκια πολλά σε όλους.

      Διαγραφή
  13. Δεν έχω λόγια......για το γιορτινό τραπέζι είναι απίθανη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελένη μου είναι αριστούργημα! Τόσο ωραία χρώματα, τόση γιορτινό ένα καθημερινό πιάτο! Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μάρθα μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε. Θα χαρώ πολύ να τη δοκιμάσεις.

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική πρόταση Ελένη μου!! Πολλά πολλά μπράβο για την υπέροχη ιδέα!
    Εννοείται ότι τη σημειώνω, γιατί πιθανολογώ ότι μια τέτοια σαλάτα άνετα κλέβει τις εντυπώσεις από ένα γιορτινό τραπέζι ή μπουφέ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσα πολλά βραβεία που συγκέντρωσα σήμερα με συγκινούν
      Χαρά μου θα είναι, αν τη χαρείται στο εορταστικό τραπέζι σας.
      Ευχαριστώ πολύ, καλή μου Ερμιόνη.
      Πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  16. Eλεν υπέροχη σαλάτα. Σκέτη ζωγραφιά!
    Υπέροχη παρουσίαση.
    Τα ροδια δίνουν απίστευτο χρώμα. Ακρως εορταστική.
    Και σίγουρα πεντανόστιμη μια και τα υλικά της δένουν μεταξύ τους.

    Μπράβο.

    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Marion!
      Τα ρόδια όχι μόνο στολίζουν αλλά ταιριάζουν πολύ με συτή τη σαλάτα που σας προτείνω. Αρκεί να είναι ώριμα και γλυκά.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. Ελενάκι μου δεν έχω λόγια, είναι πανέμορφη η σαλάτα σου!!
    Μύρισαν Χριστούγεννα ή μου φαίνεται???
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενά μου, νομίζω ότι όλοι μας σκεφτόμαστε τα Χριστούγεννα, να χαρούμε λίγο και να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα, να βάλουμ-γιατί όχι-και λίγο χρώμα στο τραπέζι μας με ελάχιστα έξοδα! Ας πούμε, μια σαλάτα όμορφη και νόστιμη!
      Σε ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  18. Σαλάτα λουσάτη και αριστοκρατική,εκθαμβωτικά ωραία και ανεπανάληπτα διακοσμημένη,αναμφίβολα πεντανόστιμη,με λουλουδένια φρεσκάδα και ανυπέρβλητη μοσχοβολιά,με φίνα επεξεργασία και ανεπτυγμένη την καλαισθησία,αριστουργηματικής εμφάνισης και δροσερής γεύσης!
    Μία σαλάτα Ελένη μου που θα στολίσει το γιορτινό μου τραπέζι, και όχι μόνο,μία σαλάτα πραγματικό έργο τέχνης χωρίς υπερβολή,μία ακαταπολέμητη νοστιμιά που η παρουσία της στο τραπέζι,είναι μία καταξίωση για τη νοικοκυρά!Μπράβο χρυσοχέρα Ελένη μου,πάντα τέτοια!Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαιρετική η περιγραφή της σαλάτας μου, καλή Φωτεινή! Καλύτερη δεν θα μπορούσε να γίνει!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Θα χαρώ να τη σερβίρεις στο εορταστικό σου τραπέζι και όλοι να σου πουν αυτά που εσύ λες για μένα!
      Να΄έχεις ένα υπέροχο βράδυ!
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  19. Ελένη μου πολλά συγχαρητήρια είναι τόσο όμορφη, τόσο ευπαρουσίαστη αλλά και τόσο νόστιμη που δεν ξέρω πραγματικά τι άλλο να πω!!!Ζωγράφισες με όλη τη σημασία της λέξης!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Όλοι με τα υπεροχα σχόλιά σας με συγκινήσατε και μου δώσατε μεγάλη χαρά!
      Να είσαι καλά, καλή μου!
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη και πολύ πρωτότυπη η σαλάτα σου!Τέλεια και η παρουσίαση της!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου που σου άρεσε, Σπυριδούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ. Να τη δοκιμάσεις και να μου πεις.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  21. Σαν μαγιάτικο ρόδινο στεφάνι είναι η σαλάτα σου Ελένη μου!
    Η πιο όμορφη που κυκλοφορεί στα πέριξ!
    Το ρόδι της δίνει άλλη διάσταση, την κάνει εορταστική και χαρούμενη.
    Είχε κέφια ο Chef! Εύγε σου.

    Φιλάκια!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ζαμπία μου!
      Μεγάλος έπαινος το σχόλιό σου, καλή μου φίλη! Με συγκινείς πραγματικά.
      Πράγματι εορταστική είναι η πρότασή μου για να αλλάξουμε λίγο διάθεση.
      Ας έχουμε όλοι μας καλές γιορτές, ήρεμες και χαρούμενες.

      Πολλά πολλά φιλάκια.

      Διαγραφή
  22. ciao sono mimma e ti scrivo da Palermo (Italia) . E' bellissimo il tuo blog!!!! brava . Mi sono unita ai tuoi lettori fissi e ti aspetto nel mio blog per scambiarci delle idee. Se sei d'accordo ti inserisco nel blogroll del mio blog in modo che vedo sempre le ricette che pubblichi e le vedono anche le mie amiche . Se vuoi fai lo stesso con il mio blog!!!!! ti aspetto!!!! ciao

    http://pasticciepasticcini-mimma.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι εκπληκτική και ευπαρουσίαστη! Θα την κάνουμε ανήμερα Χριστουγέννων! kathy & callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, κορίτσια και καλές γιορτές!
      Να τη φτιάξετε, είναι εντυπωσιακή αλλά και πολύ νόστιμη.
      Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  24. http://i-rena.blogspot.gr/2012/12/blog-post_3887.html?spref=fb
    τσεκαρε αυτη την διευθυνση .. μολισ βρηκα την ιδια φωτο και την συνταγη σου αντιγραφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Ρένα μου, για την ενημέρωση. Το εκτιμώ πάρα πολύ!
      Δεν έχω δώσει καμία άδεια για αναδημοσίευση. Δυστυχώς η διαχειρίστρια αυτού του blog διάλεξε τον εύκολο δρόμο που δεν είναι ούτε σύννομος αλλά ούτε τιμητικός για εκείνη.
      Θα ασχοληθώ με το θέμα και θα ελέγξω να δω, αν υπάρχουν άλλες δικές μου αναρτήσεις.
      Και πάλι ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  25. Φανταστική!!!! Κουκλίστικη !!!! Πεντανόστιμη! Η ωραιότερη σαλάτα που έχω δει.... το λέω από τώρα, αυτή θα είναι η σαλάτα των Χριστουγέννων μας!!!
    Μπράβο Λενάκι μου φιλάκια φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. την εκανα και εκλεψε την παρασταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Από τα φετινά Χριστούγεννα που την έφτειαξα σε κάθε τραπέζι την φτειάχνω. Είναι και γευστικότατη και εντυπωσιακή ως εικόνα συγχαρητήρια στην πρώτη κατασκευάστρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. φαίνεται υπέροχη, νομιζω θα της πηγαινει πολυ το ρόδι! Θα πείραζε πολυ να παραλείψω το μήλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα!
      Αν δεν σου αρέσει, μπορείς να το παραλείψεις.
      Τι θα έλεγες για λίγο αχλάδι;

      Διαγραφή
  29. Τελεια η σαλατα μονο δεν εχω καταλαβει στη φορμα που θα την βαλουμε θα καλυψουμε μονο την τρυπα η τον πατο της φορμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Με ένα κομμάτι μεμβράνης καλύπτουμε τη βάση της φόρμας. Σηκώνουμε λίγο τη μεμβράνη γύρω από την τρύπα και την τραβάμε έλάχιστα έξω από τη φόρμα. Γεμίζουμε με τη σαλάτα, ισιώνουμε την επιφάνεια και καλύπτουμε με τη μεμβράνη που εξέχει από τη φόρμα και γύρω από την τρύπα.
      Ελπίζω τώρα να έλυσα τις απορίες σου!

      Διαγραφή