Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Smoothie με Καρπούζι – Watermelon Smoothie

Τα Smoothies αποτελούν την ιδανική επιλογή τώρα το καλοκαίρι για να ξεδιψάσουμε, χωρίς να παχύνουμε.
Πρόκειται για αρωματικά, εύγευστα και βιταμινούχα παγωμένα ποτά, που αν τα φτιάξουμε μόνοι μας, θα πάρουμε ελάχιστες θερμίδες και ξεχωριστή νοστιμιά. 










Τα Υλικά


4 χοντρές φέτες καρπούζι, χωρίς τη φλοίδα και τους σπόρους
1 φλιτζάνι γιαούρτι
1 κουταλιά φρέσκος χυμός λεμονιού
1 ½ κουταλιά μέλι θυμαρίσιο
½ κουταλάκι ζάχαρη με άρωμα βανίλιας

Οδηγίες 

Καθαρίζουμε τις φέτες καρπουζιού, αφαιρώντας τα κουκούτσια και τη φλοίδα, πράσινη και άσπρη.
Τις κόβουμε σε χοντρά κομμάτια και τις βάζουμε στην κατάψυξη για 2-3 ώρες.
Κατόπιν βάζουμε στο μπλέντερ το καρπούζι, το μέλι, τη βανίλια και το χυμό λεμονιού και τα χτυπάμε, μέχρι να αναμειχθούν όλα τα υλικά καλά.
Εν συνεχεία προσθέτουμε το γιαούρτι και συνεχίζουμε το χτύπημα, μέχρι να γίνει ένα απαλό αφρώδες μείγμα.
Το σερβίρουμε σε κρύα ποτήρια και προσθέτουμε και μερικά θρυμματισμένα παγάκια.

Καλή απόλαυση! 

Λίγα λόγια ακόμα 

Η ελληνική λέξη για το καρπούζι είναι «υδροπέπων», ενώ η λέξη «καρπούζι» προέρχεται από την αντίστοιχη τουρκική «karpuz».

8 σχόλια:

  1. Τη δροσιά του να έχεις Ελένη μου!

    Πολύ όμορφο, φανταστικό και δροσιστικό!
    Το καρπούζι είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου φρούτο... το τρώγω πολύ και με φέτα.
    Λες να φτιάξω ένα σμούθι με καρπούζι και φέτα?!

    Φιλάκια πολλά, να περνάς καλά και να μην κουράζεσαι.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά, Ζαμπία μου και να περνάς υπέροχα!
      Κι εγώ λατρεύω το καρπούζι και το τρώω όπως κι εσύ. Το σμούθι- η μόδα βλέπεις- έγινε για δοκιμή και άρεσε.

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Και μόνο που βλέπω τις "δροσερές" φωτογραφίες σου Ελενάκι μου, νοιώθω να ξεδιψάω!!!
    Λαχταριστό το smoothie σου, με ένα καλοκαιρινό φρούτο που είναι το αγαπημένο μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Έλενα!
      Όντως πολύ δροσιστικό και ιδανικό για όσους προσέχουν τα κιλά τους.
      Το καρπούζι είναι αγαπημένο αλλά και το καλοκαίρι με τα πολλά φρούτα μας επιτρέπει πολλές επιλογές για smoothies.
      Αρκεί να διαλέξουμε φρούτο!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το smoothie καρπουζιού! Φιλιά πολλά Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα smoothies τα συμπαθώ ιδιαίτερα και παρόλο που είναι αρκετά δημοφιλή τώρα το καλοκαίρι, δεν έχω κανένα πρόβλημα να τα καταναλώνω όλο το χρόνο!
    Με καρπούζι δεν θυμάμαι να έχω δοκιμάσει, αλλά λαμβάνοντας υπόψη πόσο πολύ μου αρέσει το συγκεκριμένο φρούτο, είμαι βέβαιη ότι θα το λατρέψω!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ερμιόνη!
      Αυτό το smoothie είναι αρκετά ελαφρύ και με υπέροχη γεύση. Το αγαπήσαμε!
      Περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή