Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Σοκολατάκια Δίχρωμα

Σε όλους μας αρέσει ο συνδυασμός σοκολάτας και πορτοκαλιού. Με τη σοκολάτα όμως εξ ίσου ταιριάζει και το μανταρίνι, που της δίνει εξαιρετικό, φρέσκο άρωμα και ιδιαίτερη γεύση. Κι εγώ αυτόν το συνδυασμό τον αγαπώ περισσότερο.
Ας φτιάξουμε, λοιπόν, ωραιότατα, σπιτικά  σοκολατάκια, αρωματισμένα με χυμό και ξύσμα μανταρινιού και ας τα διακοσμήσουμε με λευκή σοκολάτα. Θα γίνουν εξαιρετικό κέρασμα από τα χεράκια μας ή ευπρόσδεκτο εορταστικό δωράκι σε φίλους αγαπημένους. Είναι βέβαιο ότι Θα μας ευγνωμονούν!


 


Τα Υλικά

1 ¼ φλιτζάνι(130γρ.) σκόνη κακάο και 4 κουταλιές έξτρα  
2 πακέτα μπισκότα τύπου πτι μπερ
1 φλιτζάνι(185γρ.) μαλακή καστανή ζάχαρη ή λιγότερη
260 ml νερό
70 ml χυμός μανταρινιού
1 κουταλάκι ξύσμα μανταρινιού ή ½ κουταλάκι τριμμένη κανέλα
2 μπάρες σοκολάτα κουβερτούρα των 200γρ.
200γρ. λευκή σοκολάτα
4 κουταλιές μαργαρίνη
1 φλιτζάνι(125γρ.) καρύδια ή pecan τριμμένα

Οδηγίες

Σε ένα μπολ, σπάζουμε και τρίβουμε με τα χέρια μας ή σε ένα γουδί τα μπισκότα, φροντίζοντας να υπάρχουν και χονδρά κομμάτια. Προσθέτουμε τα καρύδια και ανακατεύουμε.
Ζεσταίνουμε το νερό σε μια ρηχή κατσαρόλα και, μόλις αρχίσει να βράζει, προσθέτουμε 2 κουταλιές μαργαρίνη και ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει. Αποσύρουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά.

Προσθέτουμε στο μείγμα τη μία κουβερτούρα θρυμματισμένη, το κακάο και τη ζάχαρη και ανακατεύουμε πολύ καλά, μέχρι να ενωθούν όλα τα υλικά. Τα αρωματίζουμε προσθέτοντας το χυμό και το ξύσμα του μανταρινιού ή την κανέλα.
Τέλος προσθέτουμε τμηματικά τα τριμμένα μπισκότα και τα καρύδια και ανακατεύουμε να ενωθούν τα υλικά μας.
Ρίχνουμε το μείγμα πάνω σε μία λαδόκολλα, το πλάθουμε λεπτό κυλινδρικό φραντζολάκι, κλείνουμε τις άκρες της κόλλας καλά και το βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον μία ώρα.

Εν τω μεταξύ λιώνουμε την άλλη σοκολάτα κουβερτούρα σε μπεν μαρί, προσθέτοντας την υπόλοιπη (2 κουταλιές) μαργαρίνη και την αφήνουμε στην άκρη.
Τρίβουμε σε χονδρό τρίφτη λίγη λευκή σοκολάτα.
Βγάζουμε το σοκολατένιο ρολό από το ψυγείο και με ένα κοφτερό μαχαιράκι τον κόβουμε φετάκια πάχους 2εκ. περίπου.
Βουτάμε κάθε φετούλα μέσα στη λιωμένη πικρή σοκολάτα τη στραγγίζουμε και την αφήνουμε πάνω σε αντικολλητικό χαρτί να στεγνώσει ή την τυλίγουμε με τα τρίμματα λευκής σοκολάτας.
(Εδώ το ρολό πιέστηκε και πήρε σχήμα καρδιάς).


Λιώνουμε σε μπεν μαρί την υπόλοιπη λευκή σοκολάτα και όσα τρίμματα μας περίσσευσαν. Την αφήνουμε να κρυώσει λίγο.
Με ένα κουταλάκι παίρνουμε ποσότητα λευκής σοκολάτας και «ραντίζουμε» τα σοκολατάκια μας.


Όταν στερεοποιηθεί κάπως η επικάλυψη της σοκολάτας, τα βάζουμε στο ψυγείο να σφίξουν.

Πιο εύκολα
Πριν κάνουμε ρολό το σοκολατένιο μείγμα, το πλάθουμε μικρά μπαλάκια, τα οποία κυλάμε μέσα σε σκόνη κακάο για να καλυφθούν καλά.


Τα τοποθετούμε πάνω σε αντικολλητικό χαρτί και τα βάζουμε στο ψυγείο για να σφίξουν.


Όπως κι αν φτιάξαμε τα σοκολατάκια, όταν ετοιμαστούν, τα βάζουμε σε χαρτάκια ή σε μια όμορφη πιατέλα και είναι έτοιμα να τα σερβίρουμε και να απολαύσουμε.
Τα δοκιμάζει πρώτος, όποιος προλάβει!

23 σχόλια:

  1. Ελένη δελεαστικά σοκολατάκια μας κερνάς σήμερα!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ελένη.
    Πολύ όμορφες σοκολατομπουκίτσες, με το άρωμα του μανταρινιού να απογειώνει τη γεύση και το άρωμα τους!
    Σε αυτή την εκδοχή το μανταρίνι είναι εξαιρετική επιλογή. Μου αρέσει πολύ.

    Θα πάρω μια καρδούλα, με τα λευκά "καρουλάκια", να ευχηθώ καλές γιορτές!

    Σε φιλώ
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σου μέρα, Ξανθή. Τα σοκολατάκια είναι για να αρχίσει όμορφα και γλυκά η Κυριακή μας. Πήρες κέρασμα;
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, Ζαμπία. Χαίρομαι που σου άρεσε η επιλογή μου, το μανταρίνι μου αρέσει και σε κέικ και σe μπισκότα.
    Το χρησιμοποιώ συχνά.
    Και βέβαια να κεραστείς ό τι και όσα θέλεις!
    Καλή υπόλοιπη Κυριακή, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα.Τα σοκολατάκια σου εξαιρετικά. Μου άρεσε το άρωμα του μανταρινιού.Πολύ καλή επιλογή
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι υπέροχα σοκολατάκια είναι αυτά Ελένη μου...μιαμ..μιαμ..καταγράφω την συνταγή εδώ και τώρα...υπέροχα για τις γιορτές...καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκετος πειρασμος τα σοκολατακια σου.Καλη και ομορφη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη μου καλή μια ζωγραφιά είναι ...και καθώς ζωγράφισες νοιώθω και μια εμμονή να με πλημμυρίζει...σκέφτομαι την στιγμή που θα τα απολαύσω.Ωχ τι μου κάνεις τέτοια ώρα.Σε φιλώ σοκολατένιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καρδούλα με διπλή σοκολάτα για μένα παρακαλώ!!!
    Ελενάκι μου ο συνδυασμός σοκολάτα μανταρίνι μου αρέσει τρελά, κάνω κάτι σοκολατένια μαφινάκια με μανταρίνι που αρέσουν σε όλους, τώρα θα κάνω και σοκολατάκια!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς ήλθες, Δήμητρα. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια. Δοκίμασέ τα, θα τα ευχαριστηθείς.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα, Εύα μου. Να τα φτιάξεις,με τον εύκολο ή το -λίγο-δύσκολο τρόπο, θα αρέσουν σε όλους.
    Φιλιά, καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημιουργία μου, πάρε όσα θέλεις και δοκίμασε! Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή μου Μάρα, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω μερικά, έτσι για δοκιμή.
    Να τα φτιάξεις, Μάρα μου και να τα απολαύσεις με την ησυχία σου!
    Φιλιά, καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ελενάκι, όλες οι καρδούλες που έμειναν δικές σου! Χαίρομαι που κι εσύ είσαι του μανταρινιού! Θα τα δω αυτά που λες στο blog σου, γιατί μας αρέσει το μανταρίνι πολύ.
    Πολλά φιλιά, καλή μανταρινένια εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ιδιαίτερη η γεύση της σοκολάτας με το μανταρίνι. Και τι ωραίο σερβίρισμα. Είχα μια "παραγγελιά" για καριόκες, αλλά μάλλον βλέπω να φτιάχνω δίχρωμα σοκολατάκια.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα τα δοκιμασω σιγουρα... το σκεφτομαι καιρο να κανω κατι με σοκολατα και μανατρινι!
    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η μέθοδος του "ρολού" μου άρεσει πολύ ως ιδέα, γιατί θα τα κάνει συμμετρικά και με ωραία εμφάνιση!
    Ότι πρέπει για φιλεματάκια φιλικά καλή μου Ελένη.
    Καλημέρες πολλές και ελπίζω να τα πούμε σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα, Σοφία μου. Αν σου αρέσει το μανταρίνι να τα τολμήσεις, όποιο σχήμα κι αν τους δώσεις. Το απαοτέλεσμα θα είναι εύγευστο και μυρωδάτο.
    Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ελπινίκη μου, αν το είχες στο πρόγραμμα, να το τολμήσεις. Το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει.
    Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πηνελοπη μου, το ρολό σε βγάζει κι από τη διαδικασία του πλασίματος. Έτσι έχεις μόνο τη σοκολάτα.
    Και βέβαια θα συναντηθούμε. Θα σου τηλεφωνήσω, ακόμα είμαι εκτός. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ελένη μου μου αρέσουν και οι συνταγές και ο τρόπος που φτιάχνεις (ρολό)! Αν τα ετοιμάσεις με καλής ποιότητας σοκολάτα τύφλα να έχουν τα αγοραστά! Και από τιμή... Με έχει εκνευρίσει που πουλούν τα σοκολατάκια τόσο ακριβά, λες και έχουν ψήγματα χρυσού.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Helen τί υπέροχα σοκολατάκια είναι αυτάααα; Να πάρω μερικά;;; Έτσι για να παράγω ενδορφίνες και να νιώσω καλύτερα;;; Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελένη μου καλημέρα! Πέρασε από μας να παραλάβεις βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή