Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Ένα νέο παιχνίδι ερωτήσεων!


Οι φίλες Κική από το blog Tante Kiki και η Ελπινίκη από το blog Η Μαγειρική μου με προσκάλεσαν να λάβω μέρος σε ένα νέο παιχνίδι με συγκεκριμένους κανόνες, που πρέπει να τηρήσω, και να απαντήσω σε ένδεκα ερωτήσεις τους!

Τις ευχαριστώ πάρα πολύ, αποδέχομαι την πρόσκληση και αναδημοσιεύω τους κανόνες του παιχνιδιού:
 

* You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
*You legitimately have to tag 11 people.


Οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις της Κικής:

1. Αγαπημένο φαγητό; Το ψάρι
2. Μεγαλύτερος φόβος; Το άγνωστο
3. Στάση ζωής; Αισιοδοξία
4. Χωριό ή πόλη; Πόλη
5. Αγαπημένο χόμπυ; Πολλά
6. Αγαπημένο μεταφορικό μέσο; Αεροπλάνο
7. Το πιο ανιαρό καθήκον της καθημερινότητας; Το ξεσκόνισμα
8. Πρέπει ή θέλω; Και τα δύο
9. Κίτρινο ή κόκκινο; Πορτοκαλί
10. Θεωρία ή πράξη; Πράξη
11. Άντρας ή γυναίκα; ????

Οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις της Ελπινίκης: 

1. Ντομάτα ή Αγγούρι? Ντομάτα
2. Κοτόπουλο ή Χοιρινό? Κοτόπουλο
3. Μήλο ή Αχλάδι? Αχλάδι, ένα από τα αγαπημένα μου φρούτα!
4. Καρπούζι ή Πεπόνι? Καρπούζι
5. Ρίγανη ή Βασιλικός? Ρίγανη
6. Κρεμμύδι ή Σκόρδο? Κρεμμύδι! Ελπινίκη μου εδώ γέλασα, γιατί θυμήθηκα το συνθηματικό στο παιδικό παιχνίδι «Το κρυφτό»!
7. Λεμόνι ή Ξύδι? Λεμόνι, πάντα!
8. Μπανάνα ή Φράουλα? Λυπάμαι, κανένα από τα δύο.
9. Λάχανο ή Μαρούλι? Μαρούλι
10. Γύρος ή Πίτσα? Πίτσα
11. Σπανακόπιτα ή Τυρόπιτα? Μπορώ να διαλέξω Σπανακοτυρόπιτα;
Και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις:

1.     Ποιο είναι το αγαπημένο σου moto;
2.     Αστροφεγγιά ή φεγγαράδα;
3.     Μετά από μια δύσκολη μέρα θα ήθελες . . .
4.     Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ποιητής;
5.     Ποιο τραγούδι σιγοτραγουδάς αυτές τις μέρες;
6.     Θα προτιμούσες μια βόλτα στην ακρογιαλιά ή έναν περίπατο στο δάσος;
7.     Ποια φράση δεν πρέπει να ξαναπείς;
8.     Ποιος είναι ο συχνός σου εφιάλτης;
9.     Ένα σκυλάκι ή μία γατούλα;
10.   Σε ποια πόλη της Ελλάδας θα ήθελες να κατοικείς;
11. Τηλεόραση ή ραδιόφωνο;

Προσκαλώ στο παιχνίδι τις παρακάτω bloggers να πάρουν μέρος στο παιχνίδι και να απαντήσουν στις ερωτήσεις μου!
1.     Πηνελόπη από το Άρωμα Βανίλιας
2.     Αγγελική από το Lemon and Cinnamon
3.     Marion από το http://cookingandart-marion.blogspot.com/
4.     Κατερίνα/Δημιουργία από το http://dimiourgo.blogspot.com/
5.     Πέλα  και Σόφη από το Thats Eat
6.     Παράκελσο από το http://para-kelsoscooks.blogspot.com/
7.     Vita από το http://cretangastronomy.blogspot.com/
8.     Dark Chef από το http://chefkang.blogspot.com/
9.     Eva Z από το http://eva-livethelife.blogspot.com/
10.   Φωτολαμπίδα από το http://fotolabida1.blogspot.com/
11.   Τζένη από το http://jennysdreamylife.blogspot.com/

Ελπίζω να περάσετε όμορφα! Περιμένω με ανυπομονησία να διαβάσω τις απαντήσεις σας!  

23 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ελένη μου! Ευχαριστώ για την πρόσκληση σύντομα θα ανταποκριθώ! Προς το παρόν απολαμβάνω τόσο τις απαντήσεις σου όσο και τις ερωτήσεις!
    Φιλάκια από Ν Αφρική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Αγγελική μου!
      Κι εγώ σ' ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες αμέσως!
      Take your time που λέμε και παίξε όποτε μπορείς.
      Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Ελενιτσα μου η αισιοδοξία είναι η αρχή για όλα να πραγματοποιηθουν τα ονειρά μας.

    Ευχαριστώ για την προσκληση και θα ανταποκριθω στις ερωτήσεις σου πολύ σύντομα.

    Καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζένη μου, συμφωνώ απολύτως μαζί σου!
      Η αισιοδοξία είναι κινητήρια δύναμη, αρχή δημιουργίας και πολλά άλλα! Δείχνει και μια θετική στάση για τη ζωή!
      Να παίξεις όποτε αποφασίσεις, περιμένω τις απαντήσεις σου.
      Φιλιά, καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Ελένη μου καλησπέρα, πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι!!!Καλό βράδυ, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ελένη μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει αυτό το παιχνίδι. Έχεις κι εσύ πρόσκληση από την Κική, ήθελα να σε προσκαλέσω κι εγώ αλλά από τους κανόνες του παιχνιδιού δεν επιτρέπεται αυτό, μόνο νέα πρόσωπα πρέπει να καλούμε.
      Καλή διασκέδαση!
      Φιλιά, καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Ελενάκι μου βρίσκω πολύ πετυχημένες τόσο τις απαντήσεις σου, όσο και τις ερωτήσεις σου!
    Φιλιά πολλά, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελενάκι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Περιμένω και τις δικές σου απαντήσεις!
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Ελένη μου!!! Συμφωνώ με το ξεσκόνισμα, όσο για το άντρας ή γυναίκα εγώ λατρεύω που είμαι γυναίκα γιατί θεωρώ τις γυναίκες πιο ευρηματικές και πολυτάλαντες!! χαχαχαχα Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κική μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, το διασκέδασα παίρνοντας μέρος.
      Αχ, το ξεσκόνισμα, δεν μου αρέσει καθόλου!
      Όσο για το άνδρας γυναίκα, δεν μου ήταν σαφές τι ζητούσες.Συμφωνώ μαζί σου, είμαστε πολυτάλαντες αλλά δυσρυχώς και με πάρα πολλές υποχρεώσεις!
      Πάλι ευχαριστώ πολύ.
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Φωτολαμπίδα.
      Χαίρομαι που θα λάβεις μέρος, θα δεις ότι έχει ενδιαφέρον!
      Να είσαι καλά, φιλάκια και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Κι' άλλο παιχνιδάκι; Μου φαίνεται πως οι καταστάσεις που μας δυσκολεύουν βγάζουν όλο το παιχνιδιάρικο παιδάκι από μέσα μας.
    Ευχαριστώ σε καλή μου Ελένη, για την επιλογή. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο σύντομα.
    Καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Πηνελόπη, είναι γνωστό ότι "τα παιδία παίζει"! Τώρα μην ρωτήσεις την ηλικία των παιδιών!!! Όλοι έχουμε αυτό το δικαίωμα, ειδικά όταν μας πιέζουν!
      Συμφωνείς, νομίζω. Να ασχοληθείς όποτε μπορέσεις.
      Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Εδώ είμαι κι εγώ! Σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση, μόλις βρω λίγο χρόνο θα ανταποκριθώ!
    Καλό Σ/Κ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Dark, σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες!
      Δεν υπάρχει περιορισμός χρόνου, όποτε μπορέσεις.
      Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραίο παιχνιδάκι! Το εχω συμπαθήσει πάρα πολύ μιας που μας δίνεται η δυνατότητα να αποκαλύψουμε στοιχεία του χαρακτήρα μας αλλά και να μάθουμε πράγματα που μας ενδιαφέρουν, μιας που και εμείς πρέπει με τη σειρά μας να σκαρώσουμε καινούριες ερωτήσεις!
    Φιλιά Ελένη μου, καλό ΣΚ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την Ερμιόνη!
      Έχεις απόλυτο δίκαιο. Όταν για πρώτη φορά πήρα μέρος σε ένα αντίστοιχο παιχνίδι, νόμιζα ότι κανέναν δεν ενδιέφεραν οι απαντήσεις μου. Τώρα βλέπω ότι έχουν πολύ ενδιαφέρον και πολλές φορές κρύβουν και εκπλήξεις! Αναγνωρίζουμε τις δικές μας προτιμήσεις να είναι και επιλογές άλλων, αυτό έχει ενδιαφέρον!
      Έτσι γνωριζόμαστε, έστω και από μακριά.
      Φιλάκια πολλά και στο Φιφίνι σου!
      Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Kalispera Eleni mou! se efxaristo poly gia tin prosklisi! tha paixo me tin proti efkairia! filakiaaaaaa pollaaaaaaaa! kalo s/k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Πέλα!
      Χαίρομαι που θα πάρεις μέρος. Μη βιαστείς, όποτε μπορέσεις.
      Το παιχνίδι πρέπει να είναι χαρά και όχι καταναγκασμός.
      Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Ελένη μου τα παιγνίδια σε αναζωογονούν, βλέπω. Σε πέτυχα σε στιγμές γέλιου και παιγνιδιού!
    Αυτά τα παιγνίδια αξίζουν και για ένα παραπάνω λόγο: Μαθαίνουμε κάποιες πληροφορίες για τους e-friends, με τους οποίους περνάμε ένα μεγάλο μέρος του 24ώρου μας μαζί τους!.

    Φιλιά πολλά-πολλά
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ζαμπία μου!
      Η αλήθεια είναι ότι τελευταία πολλά παιχνίδια παρουσιάστηκαν, που σημαίνει προσκλήσεις για αποδοχή. Έτσι ή πρέπει να δεχτώ όλες ή καμία, αλλά εχουν και το ενδιαφέρον τους.
      Γνωριζόμαστε καλύτερα, όπως πολύ σωστά λες και αξίζει τον κόπο.
      Φιλάκια, καλό σου βράδυ.

      Διαγραφή
  12. Ελενάκι μου τις ξεχασα τις δικες σου τις ερωτησεις. Αλλα θα τις απαντησω πολυ συντομα κουκλα μου...

    Φιλακια πολλα και καλό σου βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή