Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

Δύο νέα βραβεία!

Καλή σας μέρα, φίλες και φίλοι μου
Να ευχηθώ, λόγω της ημέρας, σε όλους τους bloggers-Εκπαιδευτικούς και στους μικρούς και μεγάλους μαθητές χρόνια πολλά, φωτισμένα και δημιουργικά!

Χαίρομαι πολύ , όταν παίρνω από εσάς ένα βραβείο. 
Το θεωρώ πολύ σημαντικό γεγονός και εξαιρετική τιμή. Γι’ αυτό πρόσθεσα και ιδιαίτερη σελίδα στο blog μου και έχω αναρτήσει εκεί όλα τα βραβεία, με τα οποία με τιμήσατε!

Φαντάζεστε τώρα τη χαρά μου, όταν η γλυκιά Κική του Tante Kiki μου χάρισε, όχι ένα, αλλά δύο νέα όμορφα βραβεία!


Καλή μου Κική, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη χειρονομία σου αυτή αλλά και για τη ζεστασιά σου, την ευαισθησία σου και τη δημιουργικότητά σου.
Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας όμορφες ιδέες και νοστιμίζεις την καθημερινότητά μας. Να είσαι πάντα υγιής και χαρούμενη!


Τα βραβεία όμως έχουν και υποχρεώσεις. Να με συγχωρήσετε αλλά δεν θα ασχοληθώ με όλα τα ζητούμενα και θα απαντήσω επιλεκτικά σε κάποια από αυτά.
Α. Επτά πληροφορίες, για μένα που σας είναι  άγνωστες :

1.     Λατρεύω τα χαλαρά, οικογενειακά βράδια της Παρασκευής
2.     Θέλω ένα καλοκαίρι χωρίς πολλή ζέστη, γίνεται;
3.     Εξακολουθώ να μαγεύομαι από τον παλιό  Ιταλικό Κινηματογράφο
4.     Αγαπώ πολύ τα ταξίδια σε μέρη που τα γνώριζα μόνο μέσα από τις σελίδες της Ιστορίας.
5.     Βρίσκω πολλές αλήθειες στους ποιητές της Γενιάς του ‘30
6.     Αγαπημένη μου Μουσική τα Sound Τracks των ταινιών, με χαλαρώνουν (πάλι ο κινηματογράφος!)
7.     Λατρεύω πολύ τα χρώματα.

Β. Επίσης δεν θα ασχοληθώ καθόλου με τις 10 ερωτήσεις.
Γ. Αντί για επτά τυχαίες δικές μου σκέψεις, αφήνω να σας μιλήσει στοχαστικά ένας αγαπημένος ποιητής:

-   Άφησε τα χέρια σου, αν μπορείς, να ταξιδέψουν
ξεκόλλησε απ' τον άπιστο καιρό . . .

-   O θαλασσινός άνεμος κι η δροσιά της αυγής
υπάρχουν χωρίς να το ζητήσει κανένας. . .

-  Έχασε το χρώμα του πια αυτός ο κόσμος,
καθώς τα φύκια στ’ ακρογιάλι του άλλου χρόνου
γκρίζα, ξερά, στο έλεος του ανέμου  . . .

-  Το πρώτο πράγμα που έκανε ο θεός είναι το μακρινό ταξίδι-
εκείνο το σπίτι περιμένει
μ᾿ένα γαλάζιο καπνό
μ᾿ένα σκυλὶ γερασμένο. . .

-   Τ᾿ αλφαβητάρι των άστρων που συλλαβίζεις
όπως το φέρει ο κόπος της τελειωμένης μέρας
και βγάζεις άλλα νοήματα κι άλλες ελπίδες,
πιο καθαρά μπορείς να το διαβάσεις. . .

 (Στίχοι από τα ποιήματα του Γ Σεφέρη: Γυμνοπαιδία A΄. Σαντορίνη - Θερινό Ηλιοστάσι Θ΄ -  Αλληλεγγύη -  Ο Στρατής ο Θαλασσινός ανάμεσα στους αγάπανθους - Τελευταίος Σταθμός).

Δ. Τελειώνοντας, πρέπει να δώσω με τη σειρά μου τα βραβεία σε 10 φίλες bloggers, παλιές αλλά και νέες- νομίζω ότι οι πιο πολλές τα έχετε ήδη πάρει. Σε περισσότερα blogs ήθελα να το χαρίσω αλλά δεν βλέπω εκεί αναρτήσεις βραβείων ούτε να ασχολούνται με παιχνίδια.
Έτσι τα δύο βραβεία και το παιχνίδι δίνονται στις παρακάτω bloggers:
1.     Στη Tzeni Xr.
2.     Στην Eva Z.
3.     Στη Sofia Z
4.     Στην παρέα του Να λείπει το βύσσινο
5.     Στο Effie's Sweet Home Design
6.     Στην Ξανθή και τη Λίνα
7.     Στην παρέα από τις Συνταγές της καρδιάς
8.     Στη Δημιουργία
9.     Στην Αγγελική Ν.
10.  Στην Πηνελόπη και στο πολύ νέο blog Άγγελέ μου για να μαθαίνει!

Εύχομαι όλες σας να πάρετε ακόμα πολύ περισσότερα βραβεία, γιατί σας αξίζουν. Με τη σειρά σας, ας συνεχίσετε το παιχνίδι, αν και όπως εσείς θέλετε!
(Όλες οι απαιτήσεις του παιχνιδιού εδώ).

11 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!
    ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩς ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΩΡΟΥΛΙ BLOGERAKI ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΩ, ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ Κ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΤΟ ΟΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ...ΘΑ Μ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΘΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΩΣ!ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελενάκι μου καλημέρα!!!!!

    Να χαίρεσαι τα βραβεία σου. Εισαι ρομαντική ψυχή και μου αρέσει πολύ αυτό.. Λατρεμενα τα χρώματα και σε μένα καθώς και οι μουσικές απο διάφορες κινηματογραφικές ταινίες!

    Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου δώσεις και σε μένα τα βραβειάκια σου!!!!! Θα σκεφτώ και εγω τις απαντήσεις μου και εντος της βδομάδας θα κάνω σχετική ανάρτηση!

    Καλή σου βδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, άγγελέ μου. Σου αρέσουν τα παιχνιδογραβεία; Τι καλά, σε προσθέτω μαζί με τη φιλενάδα την Πηνελόπη που πιστεύω δεν έχει αντίρρηση. Καλή διασκέδαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Τζενάκι, που καταλαβαίνεις πολλά!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία και σου εύχομαι περισσότερα στο μέλλον.
    Να περάσεις όμορφα με το παιχνιδάκι.
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλές καλημέρες Ελένη μου.

    Συγχαρητήρια για το βραβείο, που τόσο επάξια κέρδισες!
    Όσο για τα γραφόμενά σου δεν περιμένα τίποτε λιγότερο από έναν άνθρωπο του δικού σου status!

    Φιλιά, καλή εβδομάδα.
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!! συμφωνώ απόλυτα με το Νο1, λατρεύω κι εγώ τις οικογενειακές μαζώξεις!! καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελενάκι εγώ θέλω έναν χειμώνα χωρίς πολύ κρύο, γίνεται??
    Καθένας με τον πόνο του χα χα χαα!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Ελενάκι μου και σε ευχαριστούμε πολύ που μας τίμησες για μιαν ακόμη φορά!
    Πολλά φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μου Ζαμπία, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ευγενικά σου λόγια. Είναι ένας υπέροχος έπαινος, ένα άλλο ακόμα βραβείο.
    Με συγκίνησες!
    Καλή σου εβδομάδα και προσοχή το κρύο. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα, Πέλα. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
    Οικογένεια και Σαββατοκύιακο, υπέροχος συνδυασμός!
    Καλή εβδομάδα και καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα, Έλενα, σε ευχαριστώ πολύ. Αξίζετε τα βραβεία και πολύ περισσότερα.
    Βλέπω ότι λίγοι αγαπούν το κρύο κι έχουν δίκαιο. Υπομονή μία εβδομάδα και θα περάσει!
    Καλή εβδομάδα, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ μου αρέσει να μαθαίνω τους ανθρώπους πίσω από τα μπλογκ! Αυτά τα παιχνίδια βοηθούν σε αυτή την κατεύθυνση!
    Λάτρεψα την επιλογή-αναφορά σου των στίχων από τα ποιήματα του Σεφέρη!

    Αχ σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή! Θα κάνω την σχετική ανάρτηση το γρηγορότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή