Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

Ένα ακόμα όμορφο βραβείο!

Καλημέρα, φίλες και φίλοι μου

Κι εσείς θα συμφωνείτε-πιστεύω-ότι είναι πολύ όμορφο να αρχίζει η μέρα αισιόδοξα και με όμορφες εκπλήξεις, όπως έγινε με τη σημερινή.

Πρωί-πρωί βρήκα να με περιμένει αυτό το υπέροχο βραβείο από τη γλυκιά Κική του Tante Kiki και με συγκίνησε πολύ. Κάθε βραβείο είναι μια μικρή αναγνώριση και μια μεγάλη τιμή!
Σε ευχαριστώ πολύ, Κικίτσα, και σου εύχομαι από καρδιάς να διατηρήσεις την ευαισθησία και την αισιοδοξία σου, κόντρα στους δύσκολους καιρούς, και να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική.





Και, επειδή αγαπάς τις νεράιδες και τα ξωτικά, σου χαρίζω μερικές μικρές, γλυκές νεραιδούλες να τις μοιραστείς με τις ανιψιές της που υπεραγαπάς!

Πριν ασχοληθώ με το food blogging, είχα αρκετή εμπειρία από το χώρο, διότι συμμετείχα στα Ευρωπαϊκά προγράμματα του e-Twinning (πληροφορίες εδώ) που έχουν σχέση με την ηλεκτρονική αδελφοποίηση των Ευρωπαϊκών Σχολείων. Τα προγράμματα αυτά  (δείτε ένα παλιό ) είναι πολύ δημιουργικά αλλά και αρκετά πιεστικά και δύσκολα στο συντονισμό των συμμετεχόντων, γιατί υπάρχει προγραμματισμός εργασιών και συνεχής έλεγχος της πορείας της συνεργασίας από τις Κεντρικές Επιτροπές e-T των Ευρωπαϊκών χωρών.  Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία και είχα την ευκαιρία να κάνω φίλους από πολλές χώρες τις Ευρώπης. Αρκετούς από αυτούς είχα τη χαρά να τους συναντήσω.
Με το food blogging ασχολούμαι περίπου  ένα χρόνο και ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα περνούσα εξίσου όμορφο!
Σήμερα λέω ότι ήταν μεγάλο κέρδος, διότι είχα την τύχη να γνωρίσω όλους εσάς, φίλες/ους καλούς, που με συντροφεύετε καθημερινά με τη ζεστή σας παρουσία. Θεωρώ μεγάλη τιμή που μοιράζεστε μαζί μου τις σκέψεις σας, τις ανησυχίες, τις εμπειρίες σας αλλά και που αφήνετε ανοιχτή την πόρτα της κουζίνας σας να δω τους πειραματισμούς και τις δημιουργίες σας και να απολαύσω τα αρώματά της!
Καλοί μου φίλοι/ες αισθάνομαι την ανάγκη να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Α. Ας μην μακρηγορήσω περισσότερο κι ας ακολουθήσω το τυπικό της αποδοχής του βραβείου, αναφέροντας λίγα (περισσότερα!) πράγματα για μένα:

 -Λατρεύω τα ήσυχα οικογενειακά πρωινά με καφεδάκι και σπιτικές νοστιμιές
-Όλο απίθανα ταξίδια σχεδιάζω κι εύχομαι να μπορέσω να πραγματοποιήσω κάποια από αυτά!
-Λατρεύω να περπατάω μέσα στους αρχαιολογικούς χώρους –είναι τα πιο όμορφα μέρη των πόλεων- και μπορεί να ξεχαστώ ώρες, λες και ψάχνω για κρυφά μηνύματα που αφέθηκαν εκεί επίτηδες για να τα ανακαλύψω!
-Ηρεμώ ακούγοντας ευαίσθητες φωνές που επιμένουν να τραγουδούν  ποιοτικά με μεγάλη ευαισθησία
-Τρελαίνομαι για τα παζάρια της Ανατολής με τα  αρώματα των μπαχαρικών και τα εξωτικά μυρωδικά
-Μου αρέσει να ασχολούμαι με την ιστοσελίδα μου Διαδρομές που με παιδεύει και μοιάζει λίγο με το γεφύρι της Άρτας!
-Περιμένω πάντα το καλοκαίρι κι όταν έρθει, νοσταλγώ τις φθινοπωρινές δροσιές!
 Β. Καιρός όμως να χαρίσω, με τη σειρά μου, το βραβείο σε 15 bloggers.
 1.     Στην Έλενα, τη Μαρία Β και τα άλλα κορίτσια από τις Συνταγές της Καρδιάς
2.     Στην Ξανθή από τις Συνταγές της Ασπρούλας
3.     Στο Γιώργο και τη Maria mas του Una Cucina
4.     Στην Αγγελική του Lemon and Cinnamon
5.     Στην Πηνελόπη  από το Άρωμα βανίλιας
6.     Στη Σοφία Ζ, τη Θεανώ και τη Ροδάνθη από το   Να λείπει το βύσσινο
7.     Στη Μαρία της Αστεροκουζίνας
8.     Στη Ζαμπία από τις Κitchen Stories
9.     Στο Benikos Place από το Μονοπάτι μου
10.  Στην Ελπινίκη και στην Κουζίνα της
11.      Στη manousina  από τη Νοστιμιά
12.      Στη Μαρία-Παράκελσο  
13.       Στην Έφη, τη Μάνα του λόχου
14.        Στα Κορίτσια για σπίτι
15.       Στη Μπέττυ από το Αντίβολον

Όσοι μπορείτε και ενδιαφέρεστε, συνεχίστε μοιράζοντας το βραβείο σε όποιους επιθυμείτε. Πριν σας αφήσω, σας εύχομαι να είστε όλοι καλά, να χαμογελάτε και να βαδίζετε δρόμους ευχάριστους και φωτεινούς!

22 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ελένη.
    Εύγε για το βραβείο, το οποίο σου αξίζει δικαιωματικά!

    Χάρηκα και αυτή σου την ανάρτηση. Κάθε φορά που σε διαβάζω απολαμβάνω τη θεματολογία και το λόγο σου το γραπτό!

    Ευχαριστώ για την ευγένειά σου να μου το προσφέρεις. Τιμή μου.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερούδια!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο σου κοριτσάρα για το βραβείο! :)))))
    Σ'ευχαριστώ πολύ κι εγώ με την σειρά μου για την τιμή.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ελένη!

    Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο σου!!

    Με τη σειρά μου σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες μέσα στους φίλους που το χαρίζεις!

    Θα το κρεμάσω στον μπλογκότειχο (ή όπως λέει και μια ψυχή εδώ στην παρέα μας...στον τοίχο του εγωϊσμού μου,χααχαχα!!!) το συντομότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ω! Ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο!! Μπράβο και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελένη ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις απονέμοντας μου αυτό το βραβείο.
    Επειδή όμως μας έχει απονεμηθεί και παλιότερα ήδη υπάρχει στη σελίδα μας.
    Και πάλι ευχαριστώ πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρασα να σου πω και εγώ ένα μπράβο για το βραβείο που πήρες και ένα ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα -πια- Ελένη. Συγχαρητήρια για το βραβείο, πραγματικά το αξίζεις. To blog σου πάντα με προδιαθέτει να μπω να πω μια καλημέρα, καλησπέρα, ό,τι αρμόζει στην ώρα, και να αισθανθώ καλά, ωσάν να επισκέφθηκα μια καλή φίλη!
    Ευχαριστούμε για την τιμή που μας κάνεις και μας το χαρίζεις με τη σειρά σου. Ετοιμαζόμαστε για τη σχετική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελενάκι μου σε ευχαριστούμε από καρδιάς που μας τίμησες!!!
    Πολλά συγχαρητήρια και σε σένα, σου αξίζει και με το παραπάνω το όμορφο βραβείο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!
    Όμορφο παιχνίδι που μας κάνει να γνωριζόμαστε καλύτερα! Μιλάμε καθημερινά και ξέρουμε ελάχιστα.. Βέβαια και αυτό έχει την γοητεία του!: ))

    Χάρηκα που γνώρισα και αυτές τις πλευρές σου και για την τιμή που μου έκανες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μου Ελένη, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!! Είναι ένα απίθανο και τέλειο δώρο οι baby fairies και ξέρεις, δεν ξετρελάθηκα μόνον εγώ αλλά είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελλαθούν κι οι ανιψιές μου. Όσο για την ανάρτησή σου...το κείμενό σου είναι τέλειο όπως πάντα κι εσύ πολύ γλυκιά!!! Καλό σου βράδυ και πραγματικά χαίρομαι γιατί με την ευκαιρία αυτών των βραβείων και των παιχνιδιών γνωριζόμαστε καλύτερα!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα, Ζαμπία. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αξίζεις πραγματικά το βραβείο για την εξαιρετική δουλειά σου. Εύχομαι να λάβεις περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αστεράκι, σου εύχομαι να λάβεις ακόμα περισσότερα βραβεία γιατί έχεις ένα νόστιμο και χαρούμενο μπλογκ. Καλό βράδυ, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έφη μου, χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα, γιατί έχεις αισιοδοξία και πολύ χιούμορ! Κρέμασέ το και σου εύχομαι σύντομα περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευγενία, σας εύχομαι πάντα επιτυχίες στο μπλογκ σας και να πάρετε ακόμα περισσότερα βραβεία. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξανθή μου, χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα και έχω τη χαρά να μιλάω καθημερινά μαζί σου. Το μπλγκ σου έχει επιτυχία και ήταν επόμενο να το είχες το βραβείο αλλά επειδή μάλλον θα είχε περάσει καιρός. . . φρεσκάρισέ το! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πράκελσε, σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά, αξίζεις το βραβείο και σου εύχομαι πολλές επιτυχίες.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σοφία μου, σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που γνώρισα εσένα και τα κορίτσια. Σας θεωρώ όμορφη και φιλική παρέα, με χιούμορ και πολλά ενδιαφέροντα. Σας εύχομαι πολλές επιτυχίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελενάκι, φιλεναδίτσα, κι εγώ σας το χάρισα με την καρδιά μου, γιατί το αξίζετε κι αυτό και πολύ περισσότερα. Συγχαρητήρια και σ΄εσάς και πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή μου Αγγελική, χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα, έστω και από μακριά. Μου αρέσουν πάρα πολύ τα θέματά σου, η απλότητα, η ευγένεια και η ευαισθησία και γενικά ο τρόπος σου με τον οποίο τα προσεγγίζεις.
    Πράγματι, έχεις δίκαιο, κάτι κερδίζουμε από τα παιχνίδια.
    Καλό βράδυ, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κική μου, σε ευχαριστώ πάλι για το πολύ όμορφο βραβείο αλλά και για την ευκαιρία που μου έδωσες να μιλήσω για μένα.
    Σου εύχομαι να χαίρεσαι πάντα όσα αγαπάς, να είσαι πάνα τρυφερή και γλυκιά και ό,τιονειρεύεσαι να το παραγματοποιήσεις. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σ ευχαριστουμε παρα πολυ που μας τιμησσες με αυτο το υπεροχο βραβειο!!! Πολλα φιλια απ ολους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να είσαι καλά Ελενάκι, μας συνδέει όλους μια αγάπη και είναι πολύ όμορφη η παρεΐτσα μας, προσωπικά χαλαρώνω όταν περνάω από τα σπιτάκια σας και μου λείπει τις μέρες που δεν προλαβαίνω να κάτσω στον υπολογιστή.
    Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή