Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Οι επτά αναρτήσεις - The seven links

Ευχαριστώ πολύ την Αγγελική Ν από το μυρωδάτο blog Lemon and cinnamon που με προσκάλεσε προσωπικά – γιατί έτσι πρέπει να είναι οι προσκλήσεις, συγκεκριμένες και προσωπικές – να πάρω μέρος σ’ αυτό το όμορφο παιχνίδι των “7 links”.
Στην αρχή μου φάνηκε λίγο δύσκολο και χρονοβόρο αλλά μπορώ να πω ότι το χάρηκα και είχα την ευκαιρία να κάνω και την αυτοκριτική μου, κάτι που το θεωρώ πολύ σημαντικό.

Ας μπω, λοιπόν, χωρίς πολλά λόγια στο θέμα.
Επτά το ζητούμενο.
Ο αριθμός επτά για όλους σχεδόν τους αρχαίους λαούς ήταν ιερός και έκλεινε μέσα του δύναμη μυστηριακή.
- Οι Έλληνες παρατήρησαν πως επτά ημέρες διαρκεί κάθε φάση της σελήνης
- «Επτά πόλεις μάρνανται(=ερίζουν) σοφήν δια ρίζην Ομήρου...»:Κύμη, Χίος,Κολοφών,Σμύρνη,Πύλος,Άργος,Αθήνα
- Ο Όμηρος θέλει επτά τις αγέλες των βοδιών του Απόλλωνα, επτά χορδές να έχει η λύρα του
- Επτά αγόρια και επτά κορίτσια από τη νικημένη Αθήνα στέλνονταν στη Κρήτη για «τροφή» του Μινώταυρου, στην πραγματικότητα για να εκπαιδευτούν στα πολύ επικίνδυνα Ταυροκαθάψια
- Επτά είναι οι Πλειάδες, οι κόρες του Άτλαντα και της Πλειόνης
- Την έβδομη μέρα έδιναν το όνομα στα νεογέννητα και κάθε έβδομη μέρα θυσίαζαν οι Σπαρτιάτες στον Απόλλωνα
- Επτά παχιές και επτά ισχνές αγελάδες ονειρεύτηκε ο Φαραώ της Αιγύπτου και του εξήγησε το όνειρα ο Ιωσήφ
- Πολλές αρχαίες και νεότερες πόλεις είναι επτάλοφες ή επτάπυλες, πχ. Θήβα, Ρώμη, Κωνσταντινούπολη, Λισαβόνα 
- Επτά στρατηγοί (Άδραστος, Πολυνείκης, Τυδέας, Αμφίαραος, Καπανέας, Ιππομέδοντας και Παρθενοπαίος) αναφέρονται ότι ήλθαν εναντίον της Θήβας στην τραγωδία του Αισχύλου «Επτά επί Θήβας» - ήταν οπαδός του Πυθαγόρα και τα δράματά του είναι γεμάτα πυθαγόρειες ιδέες - και επτά ήρωες την υπερασπίστηκαν: Ετεοκλής, Πολυφόντας, Μελάνιππος, Μεγαρέας, Ύπερος, Λασθένης και Άκτορας.
Και τώρα στο θέμα μας.






Η πιο όμορφη ανάρτηση - υποκειμενικό το κριτήριο – είναι τα Μικρά κέικ-πεταλούδες που σας κέρασα στα γενέθλιά μου. Με είχε διασκεδάσει πολύ η όλη διαδικασία παρασκευής τους, γιατί μου φάνηκε λίγο σαν παιχνίδι. Χρειαζόμουν αυτή τη διάθεση μέρα που ήταν!

Εύκολο ήταν να βρω την πιο δημοφιλή ανάρτηση, γιατί με βοήθησαν οι στατιστικές. Είναι η Εύκολη τούρτα με σαβαγιάρ που την έφτιαξα για τα γενέθλια του συζύγου μου. Άρεσε πολύ και εξακολουθεί να αρέσει.
Η πιο αμφιλεγόμενη ανάρτηση – ίσως τα υλικά να προβλημάτισαν - νομίζω ότι ήταν η Πράσινη σαλάτα με ροκφόρ (και αχλάδια), όμως αυτή ήταν μια πολύ νόστιμη σαλάτα.

Σαν πιο χρήσιμη θεωρώ την ανάρτηση για Σπιτικό ψωμί, διότι όλοι μας πρέπει να γνωρίζουμε την αληθινή γεύση του ψωμιού, αφιερώνοντας λίγο από το χρόνο μας.
Η ανάρτηση η επιτυχία της οποίας με ξάφνιασε, διότι αυτό μάλλον οφείλεται στην απλότητά της είναι
τα Αμπελοφάσουλα σαλάτα
Η ανάρτηση που δεν έλαβε την προσοχή που της άξιζε – τώρα που την ξαναβλέπω λέω ότι την αδικεί η παρουσίαση και η φωτογράφιση – είναι η Παέγια/Paella.


Προβληματίστηκα πολύ να αποφασίσω ποια από τις αναρτήσεις μου έπρεπε να θεωρήσω ότι με κάνει υπερήφανη. Πολύ δυσκολεύτηκα και για λόγους συναισθηματικούς αλλά και λόγω της ταξιδιωτικής θεματολογίας του blog μου. Έτσι αποφάσισα να διαλέξω δύο.
Αύγουστος: ένας μήνας, ένας αυτοκράτορας και ένας Αιγαιοπελαγίτης ποιητής, διότι αφ ενός πέρασα πολύ όμορφα, όταν την έγραφα, και αφ’ ετέρου το περιεχόμενό της είναι συναφές με το επαγγελματικό μου αντικείμενο.
Και η δεύτερη είναι οι Ταραμοκεφτέδες με πατάτα, γιατί μου ξύπνησαν νοσταλγικές μνήμες από την παιδική μου ηλικία και παραδοσιακές οικογενειακές μαγειρικές συνήθειες.

Περνώντας τώρα στο δεύτερο μέρος της ονομαστικής πρόσκλησης –επιμένω - προσκαλώ πέντε φίλους να συνεχίσουν το παιχνίδι(Αλλά από παραδρομή προσκάλεσα έξι! Περιμένω να διαβάσω ενδιαφέροντα πράγματα από εσάς που γνωρίζω ότι έχετε ήδη προσκληθεί! Μην καθυστερείτε!)

Τη Betty από το Βettyscuisine
Το Αστέρι από την Αστεράτη κουζίνα
Το Bernikos place από Το μονοπάτι μας
Την Eva Z από το Livethelife
Την Έφη, τη μάνα του λόχου από το Επί παντός επιστητού
Και τη manousina από το Τι θα φάμε σήμερα;

Αγαπητές/οί φίλες/οι σας εύχομαι καλή διασκέδαση και ελπίζω να χαρείτε το παιχνίδι, όσο το χάρηκα κι εγώ!

20 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!
    Θα το τολμήσω :)
    Φιλιά
    Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόλαυσα όλη την ανάρτηση και εκτός από τις διατροφικές αναδρομικές αναρτήσεις μου άρεσε ιδιαιτέρως και η ιστορική αναδρομή του "7".

    Καλημέρα Ελένη, και θα επανέλθω με λιγότερη βιασύνη να το μελετήσω!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα Ελενάκι, έχεις απόλυτο δίκιο με το 7, όλα τα σπουδαία γεγονότα παραπεμπουν στο 7.
    Οπως 7 οι σοφοί της αρχαιότητας, 7 τα θαυματα του κόσμου κλπ.

    μας ταξίδεψες γλυκά με το πόστ σου !!

    καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη μου, χάρηκα που διασκέδασες με το παιχνίδι! Είναι το πιο ενδιαφέρον παιχνίδι από όσα έχω παίξει!
    Στην δική σου ανάρτηση απόλαυσα τον Αύγουστο που τον είχα χάσει γιατί ήμουν σε διακοπές!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αστεράκι, ελπίζω να το ευχαριστηθείς το παιχνίδι. Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ, Ζαμπία. Είπα να έχει η ανάρτηση και κάποια εισαγωγή, έτσι όπως θα μου άρεσε κι εμένα να διαβάσω.
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι Β σε ευχαριστώ πολύ που είσαι πάντα με τον καλό λόγο.
    Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγγελικούλα γλυκιά και ευαίσθητη και βέβαια το χάρηκα, γιατί ήταν ένα διαφορετικό παιχνίδι απ' τα προηγούμενα.
    Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία αυτή.
    Καλο βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγγελικούλα γλυκιά και ευαίσθητη και βέβαια το χάρηκα, γιατί ήταν ένα διαφορετικό παιχνίδι απ' τα προηγούμενα.
    Σε ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία αυτή.
    Καλο βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ Ελένη μου για την πρόσκληση. Πάω αμέσως να ετοιμάσω τα 7 links μου...Φιλιά Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευκαιρία ήταν Ελενάκι μου να θυμηθούμε μερικές από τις υπέροχες αναρτήσεις σου!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύα μου, ελπίζω να ευχαριστηθείς την αναδρομή. Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενάκι μου γλυκό, σε ευχαριστώ και το εκτιμώ πάρα πολύ. Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Θα το ετοιμάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγγελική μου και πάλι σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που έδωσες. Την ανάρτηση για τον Αύγουστο την έχω χαρεί κι εγώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έφη, χαίρομαι πολύ που το βλέπεις θετικά. Περιμένω με ενδιαφέρον την ανάρτησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα, Ελεν,σ ευχαριστουμε πολυ για την προσκληση αλλα δεν προλαβαινουμε..Η Β ειναι συναδελφος σου με δυο δυδιμακια 16 μηνων και γω πηγαινοερχομαι σαμο-Βερολινο...που χρονος για αναρτηση με τοσο ψαξιμο; εχουμε μεχρι τωρα 368 αναρτήσεις.
    φιλακια πολλα και μη μας μαλωσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά έχουμε παίξει στο παιχνίδι τον Ιούλιο.
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παιδιά από Το μονοπάτι μας και βάβαια δε θυμώνω! Να είσαστε καλά κι αγαπημένεοι και να χαίρεστε τα παιδάκια σας. Να μου τα φιλήσετε. Ειδικά στη συνάδελφο εύχομαι καλή δύναμη. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι καλά που έπαιξες και το χάρηκες, manousina! Τον Ιούλιο ήμουν σε διακοπές και έχασα αναρτήσεις. Θα τη δω τη δική σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή