Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

Δύο δωράκια και πολλά ευχαριστώ !

Καλημέρα σας φίλες και φίλοι μου
Λυπάμαι πολύ που χάθηκε η πρώτη ανάρτηση μαζί με τα σχόλιά σας!(Πάντως θυμάμαι πολύ καλά τα ονόματα αλλά όχι τα σχόλια!!!). Γνωρίζετε όλοι το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στους Blogger . Γι' αυτό σας παρακαλώ πολύ να αφήσετε νέα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση που αναδημοσιεύεται σήμερα για να συμμετάσχετε στην κλήρωση. Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι καλή τύχη!



Έχει περάσει λιγότερο από ένας χρόνος, αφ’ ότου ένα παλιό μου ανενεργό blog άλλαξε όνομα, άνοιξε πάλι τα πανιά του και το ξεκίνησε να ταξιδεύσει σε άγνωστα νερά!

Έτσι «Τα ταξίδια μου» εμφανίστηκαν δειλά-δειλά στο «μπλογκοχώρο» και ζήτησαν την προσοχή και το ενδιαφέρον σας και –γιατί όχι - την αγάπη σας! Πραμάτεια τους αναμνήσεις, εντυπώσεις, εικόνες, χρώματα, αρώματα, γεύσεις ξεχωριστές, φυγή από την καθημερινότητα, ταξίδια Πολιτισμού, Ιστορίας και Παράδοσης. Προ πάντων ταξίδια, κοντινά ή μακρινά, στο χρόνο και στον Κόσμο. Το πέτυχαν; Εσείς θα μου πείτε.


Εγώ εκείνο που μπορώ να πω είναι ότι ο καιρός πέρασε πολύ ευχάριστα αλλά και με πολλά απρόοπτα. Το σημαντικό είναι ότι χάρηκα πολύ το μέχρι τώρα ταξίδι μου, διότι γνώρισα όλους εσάς που με τιμάτε με την καθημερινή σας επίσκεψη και τα σχόλιά σας. Μου φαίνεται απίστευτο το πόσες νέες , έστω διαδικτυακές, φίλες απέκτησα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα!
Το πρώτο blog που γνώρισα και μου άρεσε πολύ ήταν οι Συνταγές της καρδιάς -με τίμησαν και με ένα βραβείο, αν και ήμουν νέα στο χώρο- και μέσα από αυτό γνώρισα και ξεχώρισα πολλά άλλα, τα οποία συνεχίζω να τα παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον. Έτσι απέκτησα και τις πρώτες μου φιλενάδες-έτσι εγώ τις θεωρώ πια- την Έλενα, τη Αγγελική, τη Μαρία Β, την Ξανθή, την Πηνελόπη και την Αφροδίτη. Επί τη ευκαιρία θα ήθελα πολύ να ευχαριστήσω την Έλενα από τις Συνταγές της καρδιάς και την Ξανθή από τις Συνταγές της Ασπρούλας που στάθηκαν δίπλα μου στο ξεκίνημα, με ενθάρρυναν και μοιράστηκαν μαζί μου τις εμπειρίες τους. Φιλενάδες, σας ευχαριστώ από καρδιάς! Μετά γνώρισα φιλικά blog, όπως του Γιώργου και των φιλενάδων με κοινά ενδιαφέροντα, όπως της Μάρας, της para-kelsoscooks, της Χρύσας,της Σοφίας Ζ, της Εύας Z. . . συγχωρέστε με που δεν μπορώ να αναφέρω όλα τα ονόματα. Θεωρώ αγαθή τύχη το ότι σας γνώρισα, έστω και διαδικτυακά!
Σκέφτηκα, λοιπόν, να πω έμπρακτα ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς, φίλες/φίλους και αναγνώστες, που ξεπεράσατε ήδη τους 50, και να σας χαρίσω δύο χρήσιμα δωράκια: δύο βιβλία, ένα Μαγειρικής και ένα Ζαχαροπλαστικής στην Αγγλική γλώσσα που αγόρασα πρόσφατα. Θα δοθούν σε δύο τυχερές/ούς που θα βγουν με κλήρωση. Δείτε τα.
Τα βιβλία αυτά έχουν πολύ ενδιαφέρον, διότι το καθένα τους περιέχει 200 συνταγές (αναλυτικά παρακαλώ!!!), διαβάζονται ευχάριστα και ελπίζω ότι θα αποτελέσουν απαρχή ποικίλων δοκιμών στην κουζίνα σας και έναυσμα νέων αναρτήσεων στα blogs σας. Θα το χαρώ πάρα πολύ. Σας αρέσουν;
Στην κλήρωση θα συμμετάσχουν όσες/οι αφήσετε σχόλιο στην παρούσα ανάρτηση- έχετε ή δεν έχετε blog, δεν πειράζει- μέχρι το μεσημέρι της 22ας Μαΐου. Το απόγευμα την ίδια μέρα, θα ανακοινωθούν και τα αποτελέσματα της κλήρωσης.
Μέχρι τότε αφήστε πάλι τα σχόλιά σας και . . . κάνετε υπομονή!

18 σχόλια:

  1. Ναι Ελένη μου, οι αναρτήσεις σου με τις τόσο όμορφες φωτογραφίες που τις συνοδεύουν μας ταξιδεύουν, εμένα τουλάχιστον σίγουρα. Να τα εκατοστήσεις και να τα χιλιάσεις (τα χρόνια και τους αναγνώστες) και να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις.
    Συγκινήθηκα να σου πω που με αναφέρεις και ονομαστικά - σ' ευχαριστώ πολύ! - γιατί είμαι πιο καινούργια στον μπλογκοχώρο,... και πραγματικά νιώθω ότι κάνω νέους φίλους και φίλες και εγώ!
    Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη πραγματικά "τα ταξίδια" σου είναι ότι καλύτερο για να ξεφεύγουμε απο την καθημερινότητα μας , έστω και εικονοκά!

    Να είσαι πάντα καλά και να μας χαρίζείς μοναδικές εικόνες και διαδρομές :)))

    Σε ευχαριστώ πολύ απο καρδιά , είναι ιδιαίτερη η τιμή και η χαρά μου που με θεωρείς φίλη σου και φυσικά τα αισθήματα είναι αμοιβαία!

    Καλή συνέχεια στο blog σου! φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή συνέχεια και πάντα καλοτάξιδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νάμαι και πάλι δεν θυμάμαι ακριβώς τι σου είχα γράψει αλλά νομίζω ότι έλεγα ότι σε ευχαριστώ πολύ για τη φιλιά σου!! κι εύχομαι να είσαι καλοτάξιδη στην μεγάλη παρέα μας πάντα δημιουργική και χαρούμενη.
    Εγώ είμαι χαρούμενη που έχω τόσους φίλους σε όλα τα μέρη του κόσμου.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέχασα έγραφα επίσης ότι ένα παρόμοιο βιβλιαράκι είχα αγοράσει στο Λονδίνο δώρο στην κόρη μου και μια πολύ καλή φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα ταξίδια σου είναι υπέροχα...και μακάρι να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλοτάξιδο το blog σου! Πολύ χαίρομαι που σε ανακάλυψα! Μακάρι να σταθώ τυχερή και να κερδίσω το βιβλίο της ζαχαροπολαστικής ,με την οποία ασχολούμαι ιδιαίτερα,καθώς μου φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ Ελενάκι μου τι μας κάνει αυτός ο παλιο-blogger!!!!
    Θα ξαναπώ, ότι εμείς σε ευχαριστούμε που μας ταξιδεύεις έτσι μαγικά κάθε φορά, και που μας γεμίζεις με εξωτικά αρώματα και νοστιμιές!
    Πολλά φιλιά και πάντα καλοτάξιδο το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θυμάμαι ότι στο σχόλιο που έφαγε ο blogger είχα γράψει ότι σε ευχαριστώ που με συγκαταλέγεις στις φίλες σου. Σου εύχομαι να συνεχίζεις να ταξιδεύεις και να μας παίρνεις και εμάς στα ταξίδια σου.Πάντα καλοτάξιδη, με ούριους ανέμους στην ζωή και στα ταξίδια σου.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΣΤΟ ΦΙΛΙΞΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!
    ΦΘΣΙΚΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΜΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ GIVEAWAY SOY!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα, καλή, νόστιμη και δημιουργική εβδομάδα!

    @ Σοφία Ζ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Εύχομαι και το δικό σου blog να είναι καλοτάξιδο!

    @ Αφροδίτη μου, κι εγώ ευχαριστώ πολύ για την καθημερινή τιμή που μου κάνετε! Να είσαι καλά και να ταξιδεύεις όπου και όποτε θέλεις!

    @ Vita, σε ευχαριστώ πολύ!

    @ Pansofix, χαίρομαι που σου αρέσουν τα ταξίδια μου. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Ξανθή μου, κι εγώ αισθάνομαι χαρούμενη που σε γνώρισα, είμαστε και από την ίδια περιοχή. Σου εύχομαι υγεία και να χαίρεσαι όσους και ό τι αγαπάς.

    @ Eva, καλώς ήλθες. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου. Σου εύχομαι καλή τύχη στην κλήρωση!

    @ Ελενάκι, φιλενάδα,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την αγάπη σου. Ανταποδίδω και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτά τα κόκκινα πανιά, προσωπικά με ξεσηκώνουν όλως ιδιαιτέρως αν και ως ιστιοπλόος μάλλον δεν θα τα πολυκατάφερνα!
    Σ' ευχαριστώ πολύ που με συγκαταλέγεις στους φίλους bloggers καλή μου Ελένη.
    Κι εσύ μας έχεις δώσει πολλά όμορφα με την παρουσία σου.
    Καλά ταξίδια και στο μέλλον λοιπόν, όσο για τα βιβλιαράκια έχουν πολλές πολύτιμες πληροφορίες, μιας κι' εχει τύχει να έχω παρόμοια στην κατωχή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Αγαπητή para-kelsoscooks ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Όσο μπορώ θα ταξιδεύω και χαρά μου να με συντροφεύετε. Φιλιά.

    @ Lourdi Lourdaki ευχαριστώ και καλώς ήλθες.

    @ handmade+art x2 ευχαριστώ και ανταποδίδω ευχές.

    @ Πηνελόπη, πράγματι σε θεωρώ φίλη, αν και δεν σε γνωρίζω από κοντά. Να είσαι καλά. Φ΄λιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Ελένη...Μπόρεσα κι εγώ επιτέλους μετά από πολύ κόπο να μπω στα blogs ξανά...Μου άρεσαν πάρα πολύ τα λόγια που είπες και σ' ευχαριστώ κι εγώ που με θεωρείς μια από τις φίλες σου...Τα αισθήματα είναι αμοιβαία...Να είσαι γερή και να μας ταξιδεύεις πάντα... Αφήνω το σχόλιό μου και ελπίζω να κερδίσω ένα από τα υπέροχα βιβλία σου...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σου εύχομαι να κάνεις πολλά και όμορφα ταξίδια,και να μας παίρνεις μαζί σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολλές ευχές για όμορφα και γλυκά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή