Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011

"Τα ταξίδια μου" στα Top Blogs

Αγαπητοί φίλοι καί φίλες
Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα διότι το ιστολόγιό μου παρουσιάζεται από την ιστοσελίδα Top Blogs στη διεύθυνση http://www.nerokota.com/2011/04/blog_12.html

Το εκτιμώ πολύ και ευχαριστώ τους Διαχειριστές της για τη φιλοφενία αυτή.



Στην ιστοσελίδα τους ( http://www.nerokota.com/ ) υπάρχει και η εξής ανακοίνωση:
"Από σήμερα ξεκινά η δεύτερη ψηφοφορία μας !!!
Στο υποσέλιδο θα βρείτε την ψηφοφορία στην οποία περιλαμβάνονται όλα τα ιστολόγια τα οποία αναρτήσαμε από την πρώτη ψηφοφορία και μετά, καθώς επίσης και ορισμένα που συμμετείχαν στην πρώτη ψηφοφορία.
Τα συμμετέχοντα ιστολόγια είναι 218 και είναι ταξινομημένα κατά αλφαβητική σειρά σε 3στήλες. Τα ιστολόγια που συμμετέχουν θα τα βρείτε στο τέλος του μηνύματος."



Εγώ ήδη ψήφισα και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!
Εσείς δεν θα ψηφίσετε;

4 σχόλια:

  1. Μπράβο Ελενάκι μου, πολλά συγχαρητήρια!!
    Πάω να σε καμαρώσω κι από εκεί!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ, Έλενά μου, για τα καλά σου λόγια. Πάντα με τον καλό σου λόγο, την καλή διάθεση και την υποστήριξη. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Just to let you know your site looks a little bit strange in Opera on my laptop with Linux .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dear Anonymous, thank you for pointing out a small discrepancy of my site.
    As you know, not all features of a site are displaying correctly on all browsers. My site displays properly on most popular browsers like IE, FF,Chrome etc. Let me see what I can do to make you happy. Thanks for visiting.

    ΑπάντησηΔιαγραφή