Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Το πρώτο μου βραβείο!

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί είχα μια ευχάριστη έκπληξη: πήρα το πρώτο μου πολύχρωμο μπλογκοβραβείο (τι λέξη κι αυτή!) από την Έλενα, από τις Συνταγές της καρδιάς. Σε ευχαριστώ πολύ, φιλενάδα, από καρδιάς!

Χαίρομαι επίσης πολύ που «ταξιδεύοντας» διαδικτυακά απέκτησα φίλες/ους με κοινά ενδιαφέροντα, πρόθυμες να βοηθήσουν. Πριν το χαρίσω με τη σειρά μου σε άλλους bloggers, συμμετέχοντας στο παιχνίδι, ας αναφέρω 10 πράγματα που αγαπώ και με ευχαριστούν:
1. Τα ταξίδια, όπου και όποτε μπορώ
2. Το blogging που μου έδωσε την ευκαιρία να σας γνωρίσω
3. Τα παραδοσιακά τραγούδια από όλο τον κόσμο που μιλάνε στην καρδιά, χωρίς να γνωρίζεις τη γλώσσα
4. Τα πολύχρωμα παζάρια της Ανατολής
5. Τα χρώματα και τα αρώματα των μπαχαρικών
6. Η γαλήνη των αρχαιολογικών χώρων
7. Οι Έλληνες πεζογράφοι και ποιητές της Γενιάς του 30
8. Οι ήσυχες βραδιές στο σπίτι με το σύζυγό μου
9. Οι ανοιξιάτικες λιακάδες κοντά στη θάλασσα
10. Να πειραματίζομαι στην κουζίνα μου κλπ.


Δίνω με τη σειρά μου το πολύχρωμο βραβείο στους παρακάτω bloggers:
Στην Penelope και στο
Άρωμα βανίλλιας
Στη Μαργαρίτα και στις Συνταγές της από σπίτι
Στην Αγγελική που μας ταξιδεύει με το μυρωδάτο της blog
Στη Μάρα και την
Επανάστασή της
Στην
Gasteroplix που ελπίζω να αγαπά τους Γαλάτες, όπως κι εγώ
Στις αλχημείες του
para-kelsoscooks
Στον φίλο μου τον Κώστα που με βοηθά πάντα
Στη φίλη μου τη Σοφία που ενδιαφέρεται για την
κλιματική αλλαγή
Στην Χανθή και τις συνταγές της Ασπρούλας
Στις Γλυκιές ιστορίες

9 σχόλια:

  1. Ελενάκι μου εύχομαι να γεμίσει το blog σου με πολλά πολλά βραβεία, γιατί το αξίζεις!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολλά να είναι τα βραβεία για το μπλογκ σου κι όλα γεμάτα χρώμα όπως τούτο....
    ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο..

    ναι λατρεύω τους Γαλάτες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενώ σε παρακολουθώ βλέπω πως δεν εμφανίζομαι....έγινα αόρατη, τα κατάφερα...μπορώ τώρα να δράσω ελεύθερη, μήπως να αρχίσω με καμιά ληστεία; χαχα....θα ξαναπροσπαθήσω μήπως και εμφανιστώ με τη σούβλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα για το βραβείο και τις ευχλες σου.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Δεν παρουσιάζεται αμέσως το σχόλιο γιατί έτσι είναι η ρύθμιση. Καλό Σαββατοκύριακο και σ' εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!!!!
    Πάντα να ξεχωρίζεις και να βραβεύεσαι! Χαίρομαι όταν έρχομαι να σε επισκεφτώ γιατί έχουμε αντίστοιχη θεματολογία στα μπλογκ μας και νοιώθω... σαν στο σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ. κι εγώ χαίρομαι όταν επισκέπτομαι το δικό σου ιστολόγιο. Να μη χαθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Helengr συγχαρητηρια καταρχιν για το βραβείο σου , σιγουρα το αξίζεις. Σε ευχαριστώ πολύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ, Αφροδίτη, για τα καλά σου λόγια. Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή